Compania aeriană care va fi administrată printr-un parteneriat de Consiliul Județean Bihor și Primăria Oradea, ar urma să fie înființată după ce aleșii județeni și cei locali vor vota proiectul de hotărâre privind asocierea dintre dintre cele două instituții, în vederea înființării societății “Air Oradea”.
„Prin înființarea companiei urmărim dezvoltarea transportului aerian în Oradea și județul Bihor, atragerea investițiilor, atragerea turiștilor în orașul nostru și bineînțeles crearea unei mase critice de pasageri care să frecventeze Aeroportul Oradea”, a declarat Florin Birta într-o declarație făcută pe Facebook.
Primarul a precizat că a fost realizat și un business plan, în baza căruia vor fi luate deciziile, după înființarea Air Oradea, legat de modul de operare al aeronavelor.
Din primăvară cu Air Oradea
Avioanele Air Oradea vor începe să opereze zboruri de pe Aeroportul Oradea de anul viitor. “Din primăvara anului viitor, pe un plan de zbor cu trei curse zilnice între Oradea și București, dus – întors, și două curse în weekend, plus patru curse externe pe săptămână, cu care vom fi legați de patru hub-uri internaționale, care vor fi anunțate într-un viitor apropiat”, a declarat Birta, care a adăugat că în cel mai scurt timp autoritățile vor face și rezervările de sloturi pentru a putea asigura zborurile anunțate de anul viitor.
“În toamna acestui an urmează să luăm deciziile pe care le-a prezentat domnul primar Birta și să declanșăm procedura de licitație pentru închirierea echipajelor care vor opera pe aeronavele care vor zbura sub brandul Air Oradea. Acesta este un proiect strategic important pentru Oradea și Bihor, pentru că asigurând o conectivitate aeriană cu capitala țării și câteva hub-uri europene, va pune Oradea pe harta globală a dezvoltării, astfel încât să fim mult mai atractivi pentru investiții în anii următori, pentru a oferi mai multe oportunități, salarii mai bune și o calitate mai bună a vieții”, a conchis Ilie Bolojan, președintele CJ Bihor.
Trimite articolul
XNo lasa ca si noua aradenilor ne-o zis domnu falCA CA ne face muresul navigabil. Inainte de a zice oradenii ca isi fac companie aeriana. Asa ca, tot primii suntem…
-
Diferenta e ca lor nu le-o zis falca, asa ca ramane de vazut.
-
Dar e tot spalare de bani….
-
Boss, eram ironic… 😉
-
Faliment. Dacă ar fi fost investiție buna ajungea Ryanair sa opereze zborurile astea.
Asta inseamna o gandire strategica si oameni competenti ! Nu ca in catunul numit Arad ! Pe aeroportul Arad si in urmatorii multi ani vor opera doar cursele charter 3-4 buc / saptamana catre Antalya – 3 luni vara si avioanele de ierbicidat campiile din vest.
Aradul s-a imiedicat la probleme primitive : pasaje in lucru de 10 ani , capace de canal cu mult peste sau sub nivelul asfaltului , giratorii esentiale care lipsesc , o multime de semafoare nesincronizate intre ele , explozia de magazine second-hand, pariuri sportive , covrigarii , cladiri ruina si multe altele. Sa nu uitam si de exodul masiv si continuu al tinerilor din acest judet care au plecat in tarile vestice pt ca aici traiau ” foarte bine “. Sa nu uitam cum s-a dat cu piciorul unor mega uzine din grupul Daimler (Mercedes) , care pana la urma au construit uzina in Ungaria la Kecskemet. Mare noroc avem cu CJ Bihor si Bolojan care vrea sa ne lege la autostrada vestului. Tot pe acest site a fost facut ieri un sondaj online despre ce parere au aradenii despre cum merg treburile prin oras. Nu se mira nimeni ca marea majoritate au votat ca orasul a involuat . Cartier al orasului Pecica va ajunge Aradul…. peste 10-20 ani.
Foarte bine punctat Cerberus. Păcat ca d-lul Primar Bibart, nu este deloc interesat de Arad. Din păcate, nu este un om cu frica de D-zeu și pentru noi arădenii, acesta este un blestem.
aradul la fel are air bibart…
Un avion airbus A320 costa 101 milioane de dolari, iar un diamond de 4 locuri ajunge la 500.000 de dolari! Deci cu 3 milioane de euro fie vor achizitiona niste epave fie vreo 2 avione de 4 locuri sa ajunga “baietii” mai repede la Oradea!
-
Doua cuvinte: wet lease.
pai Oradea merge in sus, Aradul sta pe loc…. noi in continuare asfaltam strazi pe care le spargem dupa 5-6 luni cel mult.
Oradea merge in sus, Aradul sta pe loc. Noi in continuare asfaltam strazi pe care le spargem dupa 5-6 luni cel mult, ca mai apoi sa le refacem mai prost decat le-am facut prima data. Deja o lucrare “clasica” in Aradul nostru cel de toate zilele.
In acest timp Aradul mai pune niste borduri
Felicitări! Bravo lor 👏🏼
Nu îmi dau seama dacă va fi de succes sau nu,dar cine nu risca ,în sensul bun al cuvântului, nu câștigă. Oricum se poate oprinde activitatea daca nu e viabila.
Marele Bibart cu falnicul Falca nu-s in stare sa doteze Aradul cu tramvaie si autobuse calumea si astia la Oradea isi fac companie aeriana!
Se poate spune despre aradeni ca la asa cetateni,asa administratie;sa votezi timp de 15 ani nulitati si spagari,nu te poti astepta la vreo revenire,asa ca motive de nemultumire nu exista privind administratia,caci o merita.