Reprezentanții Companiei de Apă Arad spun că doar la casieriile Companiei mai este permis accesul abonaților pentru plata facturilor, însă accesul este restricționat la o singură persoană/ghișeu și în timp limitat la maxim 15 minute.
Birourile și serviciile care au activitate de relații cu publicul se vor ocupa în continuare cu promptitudine de solicitările clienților, însă solicitările se vor trimite electronic, prin email, la adresa de email: clienti@caarad.ro sau la numărul de telefon: 0257.270.843, interior 5 sau 6 .
„Clienții sunt încurajați să apeleze la plata facturilor de apă și de canalizare și prin alte mijloace decât prezența la casierii. Vă mulțumim pentru înțelegere!”, se arată în comunicatul remis de Compania de Apă Arad.
Plata facturii se poate face:
– La toate magazinele partenere PAY POINT, PAYZONE și Un Doi Centru de plăți
– Numerar și card: BCR și Banca Cooperatistă Mureșul
– ATM – BCR
– La aparatele bancare multifuncționale: BCR și Banca Transilvania
– Internet Banking: BCR și Banca Transilvania, Raiffeisen Bank
– Direct debit: pentru clienții care au cont bancar deschis la CEC Bank
– Ordin de plată: în conturile deschise la BCR, Banca Transilvania, CEC Bank, Raiffeisen Bank, Banca Cooperatistă Mureșul, Trezorerie.
Facturi on-line
Abonații care doresc, pot să primească factura la apă și canalizare și pe e-mail.
Mai exact, trimiteți pe adresa info.factura@caarad.ro un e-mail care să conțină: numele abonatului; codul de abonat; adresa de e-mail a abonatului (o dată cu trimiterea acestui e-mail, abonații își exprimă acordul ca adresa lor de e-mail să poată fi folosită de Compania de Apă Arad pentru a le transmite în format electronic factura).
Unde puteți să sunați
De asemenea, angajații CAA sunt la dispoziție și la numerele de telefon de la Dispecerate: 0257.234.883 – Dispecerat Apă, municipiul Arad; 0372.782.686 – Dispecerat Apă, județul Arad; 0257.281.373 – Dispecerat Canal, municipiu și județ.
Trimite articolul
Xera perfect daca se putea plati pe site , direct, cu cardul.