ARAD. Mai mulți arădeni semnalau, la sfârșitul anului trecut, facturi astronomice pentru consumul de apă rece. De altfel, Uniunea Locală a Asociațiilor de Proprietari Arad (ULALA) a luat atitudine la momentul repectiv, criticând Compania de Apă pentru modul în care a gestionat trecerea de la estimarea consumului de apă, la utilizatorii colectivi, la citirea lunară a contoarelor aflate pe domeniul public.
Zilele trecute, Compania de Apă Arad a anunțat că vine în sprijinul asociațiilor de proprietari care au solicitat ca emiterea facturilor să se facă în a doua jumătate a lunii.
„Astfel, datorită implementării noului program de citire a contoarelor pentru asociațiile de proprietari din municipiul Arad a rezultat un decalaj al perioadei de citire în luna ianuarie 2021, față de luna decembrie 2020. În luna ianuarie, contoarele s-au citit mai târziu cu 2 săptămăni decât în mod obișnuit, cu precădere în cartierul Micălaca. Din această cauză, factura a fost emisă pe o perioadă mai mare de timp, valoarea acesteia fiind mai ridicată decât de obicei. Compania de Apă Arad precizează că s-a facturat consumul înregistrat de contoare și citit de angajații Companiei, astfel, perioada de consum fiind mai mare, a rezultat o valoare crescută a facturii. Aceasta a fost singura soluție pentru a putea organiza un program de citire lunară a contoarelor. Odată cu următoarea factură, situația va reveni la normal”, precizează conducerea CAA.
Trimite articolul
XMincinosilor ! , noi dam lunar citirea si tot exista decalaj mare intre apometre. De ce doar apometrul exterior ne incarca la consum ? De ce nu pun apometre la fel de exacte atat la interior cat si la exterior ? Nu o fac pentru ca astfel ne pot baga cat de adanc mana in buzunare ca sa aiba ei de prime si gratificatii. De ce si-au instituit un sistem prin care nu poti ajunge sa vorbesti decat cu robotul, ca sa nu raspunda pentru hotia mascata de apometrul exterior. Ei pun apometrul si doar ei verifica pe bani grei exactitaea masuratorii si starea apometrului , cum sa te increzi in unii chititi pe inselaciune ?
Pe factura avem acelasi consum, la virgula, de 8 luni. Nu vine nici naiba sa citeasca apometrele. Probabil au treaba cele 1200 de pile angajate…
-
Vine…. “directoarea”….JANI.. sau
Giani.. fostă… PISTRU ! Te bagi ? 🤔😁
Si la ce va asteptati stimati concetateni ,la corectitudine….? Vise…,acum cand la conducere a fost ”unsa” contesa de Hasmas ,o sa vedeti cum o sa ne bage mana in buzunar mai sus de cot !!
Singura explicatie este…REDUCEREA pretului…NESIMTITILOR!!!!
eu locuiesc în Gradiste și am 5 m3 în plus fată de contor să vă fie rușine!!!!
Antevorbitorii mei au perfecta dreptate, la asociatia unde sunt presedinte ne-am montat toti repartitoare de costuri inteligente cu citire de la distanta, citire care se face in aceeasi zi la toata lumea la data agreata cu cei de la Compania de Apa si cu toate astea tot avem diferente in defavoarea noastra de aprox 20%, ceea ce este foarte mult.
S-au verificat toate apartamentele, totul e in regula si cu toate astea discrepanta dintre suma tuturor repartitoarelor si contorul general este de neacceptat.
Am facut cereri la ei sa isi verifice contorul, fara succes. Cat sa va mai suporte lumea hotiile, cum vreti sa inchida ochii ca ati pus-o pe nulitatea asta fara nicio competenta in fruntea companiei in conditiile in care voi ne furati luna de luna?
Compania de apa sa puna apometre exterioare care nu fura abonatul ! In mod normal ce se citeste in interior trebuie sa fie aproximativ egal cu ce se citeste la exterior, cu mici diferente . Atentie, MICI diferente ! Si administratorii sa mai dea afara scribalaii si mandrele supranumerar ce umplu spatii ce initial aveau alte destinatii si sa angajeze cititori care sa iasa lunar pe teren nu sa bage citiri din burta .
Solutia este simpla: eliminarea salariilor umflate ale celor din conducerea acestei companii si sa nu se mai fure.
De unde vreti voi sa scoatem salariile imense care le dam la trantorii din conducerea regiei? Normal de la fraieri !!!
Asociatia noastra de locatari are de peste un an apometrele la strada.Niciodata,dar niciodata nu a corespuns “citirea” si respectiv facturarea cu realitatea.Nu se citesc apometrele,toate citirile sunt “din burta”Mai mult,s-a intamplat sa mi se trimita pe e mail factura emisa cu 2 luni in urma ,factura care fusese demult achitata.Nu stiu pana unde se va mai merge cu incompetenta si cu furtisagul pe banii nostri.