ARAD. Primăria Municipiului Arad anunţă organizarea dezbaterii publice, vineri, 28 martie, de la orele 13.00 în sala Ferdinand (sala 70) a Palatului Administrativ, având ca temă proiectul de hotărâre “privind aprobarea Studiului de fundamentare referitor la înființarea Serviciului Comunitar de Utilitate Publică ”Zone de Agrement” în Municipiul Arad”. Cetăţenii sunt invitaţi să îşi exprime părerea cu privire la acest proiect, iar toate recomandările formulate în cadrul dezbaterii vor fi înaintate Consiliului Local al Municipiului. Proiectul de hotărâre poate fi studiat la Serviciul Relaţii cu Publicul – camera 5 şi pe site-ul Primăriei Arad la adresa www.primariaarad.ro.
Primăria intenţionează să înfiinţeze un „Serviciu de utilitate publică”, care să aibă ca scop administrarea ştrandului şi a patinoarului municipal. Serviciul le va primi în concesiune pe 4 ani, se va ocupa de realizarea unor investiţii deja stabilite şi va plăti Primăriei redevenţă.
În documentaţie şi-au făcut loc atât lista activităţilor curente de întreţinere a celor două zone, cât şi planurile de viitor pentru acestea. „Pe baza unui studiu de fezabilitate, se stabilesc investiţiile necesare pentru modernizarea ştrandului şi patinoarului artificial, în ceea ce priveşte: construirea de noi bazine de înot, construirea unui bazin acoperit cu apă termală de 32-35 grade Celsius, construirea a două bazine exterioare noi cu apă termală, construirea unui aquaparc, construirea unui complex de tip SPA, construirea unui debarcader, acoperirea patinoarului şi transformarea lui în sală multifuncţională, construirea de tribune pe două laturi a patinoarului”, se precizează în documentaţie.
Redevenţă
Nivelul minim al redevenţei „se va calcula ulterior încheierii contractului de delegare. El poate fi de 0,5% ”calculat din valoarea sumelor încasate de către Serviciul de Administrare Zone de Agrement în anul precedent”, se precizează în proiect. Durata estimată a concesiunii este de 4 ani, cu posibilitatea prelungirii acestui termen prin acordul părţilor.
Citiți principiile noastre de moderare aici!