Conform calendarului concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, dosarele s-au putut depune între 15 și 26 septembrie. Acestea sunt evaluate de către comisiile județene de concurs în intervalul 27-29 septembrie, urmând ca pe 30 septembrie să se publice lista candidaților admiși în urma evaluării dosarelor.
Momentan a fost publicată lista anonimizată a candidaților care și-au depus dosarul pentru ocuparea celor 189 de funcții vacante de conducere din școlile arădene – 141 de director și 48 de director adjunct. Au fost depuse, pentru aceste posturi, 192 de dosare. Rămâne de văzut câte dintre acestea vor trece de evaluare. Proba scrisă a examenului ar urma să aibă loc pe 15 octombrie.
La nivel național au fost scoase la concurs 8.652 de funcții de conducere – 6.231 de director și 2.421 de director adjunct. Pentru acestea au fost depuse, în total, 9.221 de dosare.
Trimite articolul
XConcurenta la greu intradevar dar poate daca comasau scolile din rural cu 3 elevii si 25 de profesori nu mai trebuiau 200 de directori ci doar 100 , iar banii economisiti ii investeau in paturi noi de ati ca doar este la moda in acest sezon.
Tara asta nu se vindeca de bugetari niciodata,este doar o singura solutie,aceea aleasa de milioanele de romani care au luat drumul apusului si in mod cert vor fi urmati de alte milioane in urmatorii 3 sau 5 ani care au plecat si vor pleca de atit de bine ce este pe aceste meleaguri.
Romania ar trebui sa isi schimbe numele in Tara Bugetarilor sau sa i se adauge la nume initialele T B .
191 sunt membri PNL!!!
Inghe o puneti diriectoare pe fatuta aia cu maieu negru di poza? ca poate ma gindesc si eu sa-mi fac liceul
Ești este nevoie pentru că rpd dar să aibă fund la momentul potrivit da și pe deasupra să mai aibă oameni rpd să mai spun și angajați pentru că au nevoie și profesorii de
Este nevoie de director sigur că da este nevoie de orice persoană care este abilitată și educată și învățată deci să ajungă director care învață să fie administrator și comuna Zăbrani are nevoie de asemenea oameni sunt câteva instituții care cel puțin două care lasă de dorit ar fi acea casă specială unde sunt și copii și mai este și un fel de after school așa mai este o grădiniță se mai face înc-o after school din acesta prin program guvernamental deci este nevoie de așa ceva și problema e căDe multe ori sunt cadre didactice foarte în vârstă oameni care sunt pe postul din acestea ca îngrijitor de copiii care lasă mult de dorit la valoarea care ar trebui să aibă prestând niște servicii care sunt ca într-o zi așa heirup adică să mergi doișpe ore și după care douășpatru de ore după care zi și noapte sau trei schimburi deci așa ceva nu nu e de nedescris asta se întâmplă în Zăbrani trebuie văzut care este problema așa nu pot să-i duci niște copii ca și cum ar avea niște părinți nu se poate așa ceva