ARAD. În ședința Consiliului Local Municipal de pe 9 august vor fi supuse votului aleșilor locali mai multe proiecte de hotărâre ce au legătură cu organizarea concursului pentru ocuparea postului de manager al Filarmonicii Arad. Postul a rămas liber după ce activitatea pe anul 2021 a fostului manager, Doru Orban, a fost evaluată ca „nesatisfăcătoare”, comisia de concurs propunând încetarea contractului de management. Interimatul la conducerea instituției de cultură este asigurat de către Sergiu Bacoș, membru în orchestra simfonică a Filarmonicii. Viitorul manager al Filarmonicii Arad va încheia cu municipalitatea un contract de management pentru o perioadă de 3 ani, până în 2025.
Conform regulamentului de organizare a concursului, care urmează să fie supus votului consilierilor locali pe 9 august, „în vederea participării la concurs, candidații depun la sediul autorității publice proiectele de management, în format letric și în format electronic de tip PDF, pe suport CD sau DVD, precum și dosarele de concurs, cuprinzând documentele solicitate în anunțul public”.
Caietul de obiective pentru concurs prevede că noul manager va avea, printre altele, sarcinile de a atrage o audiență diversă și de a scădea media de vârstă a publicului, de a întări imaginea și profilul Filarmonicii printr-o strategie de marketing, de a crește indicele de ocupare a sălii mici prin programe specifice acesteia, de a atrage finanțări și cofinanțări naționale și/sau internaționale, de a elabora un plan de formare profesională continuă a personalului, dar și de a identifica oportunități de colaborare cu alte instituții de profil din țară și străinătate.
Depunerea dosarelor
Calendarul cuprins în regulament arată că dosarele cu proiectele de management pot fi depuse în perioada 16 august-5 septembrie. Selecția dosarelor se va face pe 6 și 7 septembrie, urmând ca între 8 și 16 septembrie să fie realizată analiza proiectelor de management de către membrii comisiei de concurs (prima etapă). Pe 19 septembrie vor fi afișate rezultatele primei etape – nota obținută în urma analizei proiectelor de management.
Proba interviului
Proiectele vor fi susținute de către candidați, în cadrul unui interviu, pe 20 septembrie, la Primăria Municipiului Arad, urmând ca pe 21 septembrie să fie publicat rezultatul celei de-a doua etape (proba interviului). Contestațiile se pot depune în termen de 5 zile lucrătoare de la data publicării rezultatelor, acestea urmând să fie soluționate în termen de 3 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a contestațiilor. Rezultatele finale vor fi făcute publice în termen de 24 de ore de la finalizarea soluționării contestațiilor.
Cine îi va evalua?
Conform proiectului de hotărâre ce va fi supus votului pe 9 august, comisia de concurs va fi formată din Mihai Badiu, manager al Filarmonicii „Mihail Jora” din Bacău, Vlad Mateescu, manager al Filarmonicii „Paul Constantinescu” din Ploiești și un consilier local reprezentant al autorității. Comisia de soluționare a contestațiilor va fi compusă din Vasile Jucan, rector al Academiei Naționale de Muzică „Gheorghe Dima” din Cluj-Napoca, Violeta-Simona Zonte, decan al Facultății de Muzică și Teatru Timișoara, respectiv un consilier local.
Secretariatul comisiilor
Secretariatul comisiei de concurs și al comisiei de soluționare a contestațiilor va fi compus din Diana-Margareta Jurj – titular (serviciul Resurse Umane – Primăria Municipiului Arad), Cristian-Sorin Contraș – titular (serviciul Juridic, Contencios – Primăria Municipiului Arad) și Cosmin-Lucian Crașovan – supleant (serviciul Juridic, Contencios), Carmen Radu – titular (Direcția Economică – Serviciul Financiar, Contabilitate), Dorina Rusu – supleant (Biroul Contabilitatea Proiectelor), Daniel Cană – titular (Centrul Municipal de Cultură) și Nadina Iosim – supleant (Centrul Municipal de Cultură).
Trimite articolul
XCodruta Dogru te vrem director.
Ce s-ar face biblioteca fără tine Talmaciule, pleacă notele de pe pupitre 😜😀
-
Dogru ! Hi hi