ARAD. Un nou pas pentru reluarea lucrărilor la pasajul de pe centura Aradului. Anunțul a fost făcut de USR Arad printr-un comunicat de presă:
„Ieri (n.r luni, 1 martie) a fost semnat contractul dintre Ministerul Transporturilor și compania desemnată să efectueze expertiza tehnică și proiectarea restului de executat la pasajul nefinalizat de pe centura municipiului Arad”.
Consilierul local USR PLUS, Florin Stana, a punctat:
„Așa cum am prezentat în urmă cu câteva săptămâni, prima etapă din cele trei necesare pentru finalizarea pasajului peste cale ferată include expertiza tehnică a lucrărilor executate, întocmirea proiectului tehnic pentru restul de executat și asistență tehnică.
În urma licitației de la finele lunii ianuarie, a fost selectată societatea SSF-RO, subsidiara unei societăți germane cu sediul la Munchen. Contractul cu această companie a fost semnat ieri, ceea ce reprezintă un pas înainte spre finalizarea unei lucrări mult așteptată de arădeni.
Informații venite de la CFR ne spun că avizul necesar exproprierii terenurilor este în lucru, la comisa tehnică. După eliberarea sa, Primăria Arad va putea efectua exproprierea suprafețelor necesare pentru relocarea celor două rețele electrice, a doua etapă din proiectul de edificare a pasajului.
Cu speranța că și acest proces se va desfășura cât mai rapid, pentru a permite ultimei etape, cea a construcției propriu-zise să demareze, vă vom ține la curent cu ceea ce s-a făcut pentru acest pasaj, mai puțin cu ceea ce se va face.”
Trimite articolul
X2030, nu mai devreme. 🙂
Povesti…de adormit copiii
La fel ca si centura de sud-est care va ocolii si Vladimirescu si Aradul si va iesi in drumul spre Timisoara. Ati mai auzit ceva despre ea?????
Praf in ochi cu iz electoral
-
De podul de pe Andrei Saguna care face legătura cu Aradul Nou, ai mai auzit ceva?
Este mai probabil să fim contactați de o civilizație extraterestră decât sa fie terminat mizeria aia de pasaj în timpul vieții noastre.
Dar de unde stie USR? Doar nu fac trafic de influenta? Au fost angajati sa relatiile publice de la Ministerul Transporturilor? Ori sunt acum Partidul Stat. Ca in ferma animalelor…
Si contractele anterioare au fost semnate si ce sa realizat doar ,,sculpuri in beton si fier forjat”
-
Pai de ce sa mai proiectezi o data ? Proiectul cu care s-a facut pana acum nu mai e bun ?
-
Trebuie reactualizat proiectul în funcție de este construit și expertiza tehnic ce este construit.
-
Altii merg pe Marte si noi un rahat de pasaj nu putem face…. babuini
-
”Aradeanul” nu te grabi cu aprecierile….. Vine de la UE., dinupaturica-FALCA Gh.-ginere de Seculici,si ”rezolva”….”Falca te iubim cacatine nu gasim”….
Ce proiectare???? Sau facut deja 100 de proiectari. Vreti sa faceti cumva metrou pe sub pasaj?? Sau sa ii faceti acoperis la pasaj??? Ce penibili sunteti!!!! Cine dracu va mai crede???? Mai bine ati face muzeu din acele bucati de beton. Ar putea fi obiectiv turistic in Arad.
-
In 14 august 2018 a cazut podul-pasaj de pe autostrada 10 din Genoa-Italia si au decedat 11 persoane.A fost exact ca la noi la Arad:au fost intrerupte multa vreme lucrarile,iar conservarea celor executate nu a fost facuta corespunzator.Nici la pasajul din Arad,lucrurile nu stau altfel:conservarea lucrarilor executate s-a facut cu folie de plastic,care a tinut pana a rupt-o vantul.Dupa care s-a instalat rugina pe toata armatura metalica,rugina care putea fi eliminata prin sablare,dar acest lucru ar fi insemnat micsorarea sectiunii de armatura.Ca sa nu mai vorbim de ciclul de imbatranire a materialelor. Peentru asta e nevoie de expertiza si reproiectare.Si pentru toate acestea putem multumi tandemului Ponta-Antonescu,sefii Uniunii social-liberale,care in iunie 2012 au oprit toate investitiile din Arad(care era PDL) si banii au fost relocati spre Oradea(care era PNL).Asa a avut Bolojan bani sa aduca Oradea pe cai mari…..
Toate promisiunile electorale vor fi infaptuite in rondul de seara al padurarului prim-edil sau in timp ce Ghilea ii face pantofii in direct.
Politicenii de kkat n-ar putea rezista de 32 de ani fara presa de kkat.
Sunt doar povesti. Pe actualii stâlpi nu se mai poate construi nimic. După turnarea primara, au termen 6 luni sa finalizeze, altfel fierul beton folosit și expus este compromis. Fierul beton al stâlpilor este expus intemperiilor de 10 ani.
Mai bine centura pe străzile înguste din micalaca. Tot traficul pe străzile din cartier
Doamne pasajul asta va fi în cartea recordurilor cel mai mic pasaj făcut vreodată în cel mai lung timp .
Defapt cred că am devenit județul cu cele mai multe minuni ale lumii și asta tre sa îi mulțumim marelui prim constructor al Aradului jita falca .
El a folosit prima data expresia PSD e devina că nu a făcut el nimic în Arad .
Acum sa molipsit și prezidente of romanica.
Doamne ocrotestei pe români de astfel de personaje.
Pasajul chiar nu isi are rostul acolo , el trebuie sa fie la fostul combinat chimic de la Vladimirescu , centura Aradului trebuie sa fie in regim de autostrada pe 2 benzi in jurul Aradului, ceea ce fac administratorii municipiului si judetului Arad e o bataie de joc la adresa cetatenilor.Ce e cu amatorismul acesta ??? Stimati Aradeni , trebuie sa ne cerem drepturile, nu se poate sa fim bataia de joc acestor politruci.
Tunel construit pe sub calea ferata, in mai putin de 5 ore. Da, CINCI ORE.
India, va zice ceva?