ARAD. Şedinţa ordinară a Consiliului Judeţean Arad de săptămâna trecută a readus în discuţie finanţarea din bani publici a Aeroportului Arad, a cărui activitate tinde spre zero. Singurele zboruri înregistrate pe pistele din judeţul nostru sunt charterele care duc turiştii spre resorturile din Turcia, dar şi aceste zboruri operează doar trei luni pe an. Pe ordinea de zi a şedinţei Consiliului Judeţean s-a aflat şi un proiect de hotărâre care viza aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli a aeroportului pe anul în curs. Consilierul judeţean Ruben Budău a luat cuvântul şi a anunţat că „grupul de consilieri PSD nu votează acest proiect. Nu putem să votăm la nesfârşit alocarea unor sume de bani către Aeroportul Arad, fără să avem un plan coerent acolo”.
Iustin Cionca, preşedintele Consiliului Judeţean, a intervenit pe subiect şi a declarat că „avem planuri şi la aeroport sunt implementate proiecte cu finanţare europeană. Poate ar trebui să vorbiţi cu colegii din PSD să vină să zboare Tarom-ul din Arad, că e companie de stat. Noi nu putem obliga pe nimeni să vină să zboare din Arad. Am oferit chiar şi un ajutor de stat de un milion de euro, dar nu a vrut să vină nimeni. Spuneţi-ne dacă vreţi să îl închidem”. Cionca i-a sfătuit pe contestatarii aeroportului să nu mai critice şi să vină cu soluţii. „Vă aşteptăm să propuneţi soluţii pentru aeroport. Haideţi să nu ne mai criticăm unii pe alţii şi să încercăm să găsim soluţii”, a îndemnat preşedintele CJA.
Acesta a mai spus, în cuvântarea sa, că cea mai mare problemă a Aeroportului Arad este… Aeroportul Timişoara. „Apropierea de aeroportul din Timişoara, care este susţinut de stat, nu de autorităţile locale, este cea mai mare problemă a noastră. S-a vorbit despre unirea celor două aeroporturi, dar autorităţile centrale nu au mai continuat demersurile. Între timp, noi facem tot posibilul să asigurăm condiţiile optime pentru funcţionarea aeroportului. Avem proiecte europene care se referă la lucrări de modernizare a pistei, la dotări, facem tot ce ţine de noi pentru a atrage companii aeriene interesate să opereze zboruri de linie din oraşul nostru”, a mai spus Iustin Cionca.
În final, consilierii PSD nu au votat bugetul, dar proiectul de hotărâre a trecut fără emoţii, ţinând cont de faptul că toţi ceilalţi aleşi au votat „pentru”.
În altă ordine de idei, vom reveni cu un material în care vom prezenta detaliat bugetul Aeroportului Arad pe anul 2023.
Trimite articolul
Xaeroport fara zboruri,
festivalul AOA a broscoiului de glad varga si zboruri ioc, zboara ciorile si golumbii
pentru ce vreti bani, nu va este rusine.
directorul mosneag este un handicapat notoriu, mana dreapa a falkosului,
pentru ce iti iei salariul, nu iti este rusine,
1. Întrebare : În primele trei luni ale anului 2023 ( Ian. Febr. Mart. ) câte avioane ( ptr. consilieri mai slabi : avion înseamnă obiect zburător, mai greu de cât aerul ) au efectuat departures respectiv arrivals din și la ARW.
2. Întrebare : Cu ce convingeți pe arădenii ca să contribuie la bugetul Aeroportului Arad ce nu are obiectul muncii ?.
Bataie de joc!! Mai bine il inchideti definitiv
-
Subscriu
-
Sa nu se inchida ,DRAG RACING ul unde se mai tine voi sunteti normali cu ideiile voastre ?
Vi se pare ca merge rau doar ii Buda acolo ca sef la Consiliul de administratie.Asa ca daca acolo nu face nimic e bun ca managerul judetului.Sa mori de ris nu alta.Niste incompetenti total in frunte cu Mosneag .Da poate Mosneag se supara isi ia bagazele si pleaca in Germ,ania la mamica daca-l suparati
Sunteți invidioși că suntem singurul cătun cu tranvaie și aeroport, și ce dacă nu avem și trafic ??? nici nu vrem, nu vrem nici poluare nici zgomot, dar vrem aeroport …..ciudă….ciudă….. răutăcioșilor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!