Mai fac câte ceva, tot nu termină şi dispar din nou. Acelaşi lucru se petrece în mai multe puncte de lucru, unde încep câte o lucrare şi nu o termină. Un exemplu nedorit este distrugerea a jumătate de carosabil la intrarea în Sâmbăteni dinspre Ghioroc, acum câteva săptămâni, lucrare părăsită, nu se mai ocupă nimeni de ea. Mai mult, la capetele porţiunii distruse au fost puse la început două sisteme de semnalizare, care între timp au dispărut.
La intrarea în Ghioroc, la podul de peste calea ferară se efectuează lucrări, drept pentru care s-a închis circulaţia pe pod înainte de a se asigura o trecere alternativă peste calea ferată pe perioada efectuării lucrărilor. Astfel, toti locuitorii din Ghioroc, Cuvin, Covăsânţ şi Miniş sunt obligaţi să ocolească prin Păuliş. Asta înseamnă 5 km dus şi 5 km întors în plus. Cine decontează acestor oameni pierderile de bani şi timp? Nu era în obligaţia firmei ce efectuează reperaţiile la pod să asigure trecerea provizorie peste calea ferată? Constat că noi, contribuabilii, suntem bătaia de joc a costructorilor dar şi a celor care ar trebui să vegheze la modul în care aceşti constructori îşi fac datoria.
MIHAI SĂBĂILĂ
Citiți principiile noastre de moderare aici!