Compania de Transport Public (CTP) Arad tinde să devină copilul nedorit al autorităţilor locale. Dacă despre problema copertinelor staţiilor de autobuz din municipiu am tot scris, fără ca aceasta să fie rezolvată din lipsă de fonduri, de această dată vorbim despre macazul de la Podgoria. Cel din mijlocul intersecţiei, sensul spre Micălaca sau Teatru. Nemulţumiţi că se expun pericolului de a fi loviţi de maşini, atunci când coboară din tramvai pentru a schimba macazul în mod manual, vatmanii au ajuns la limita răbdării şi au ales o inedită formă de protest. Ei au depus o coroană de flori la macazul de la Podgoria, pentru a atrage atenţia conducerii CTP şi administraţiei locale de situaţia existentă. Una care ar putea duce la o tragedie nedorită.
„În două seri vara asta era să mă lovească maşina în timp ce schimbam macazul manual la Podgoria. Şi alţi colegi mi-au povestit că au fost la un pas de a fi accidentaţi. Avem familii şi vrem să ne întoarcem teferi acasă. De aproape un an de zile, macazul îl schimbăm tot manual. Ne-am săturat” – ne-a declarat un vatman sub protecţia anonimatului. Lesne de înţeles, pentru a nu fi chemat să dea notă explicativă şefilor pentru „tupeul” de a se plânge la ziar .
Soluţia CTP: veste reflectorizante!
Pentru a vedea reacţia CTP am luat legătura cu directorul general Claudiu Petru Godja. Acesta ne-a explicat cum stă situaţia:
„Macazul electronic de la Podgoria a fost dat în folosinţă în urmă cu peste 10 ani, la finalizarea lucrărilor la calea de rulare pe contractul BERD. Garanţia de 7 ani a expirat şi de câţiva ani de chinuim cu piesele de schimb pe care le-am mai avut în depozit. Din păcate sistemul e unul învechit, piese nu se mai găsesc, trebuie înlocuit. Lucrarea a fost bugetată, costă câteva sute de mii de euro, dar ne-am lovit de timpul mare de livrare oferit de producători. Acum suntem în discuţii avansate cu un producător din Germania, aşteptăm să vedem dacă termenul de livrare poate fi mai mic decât un an de zile, ca a altor producători”.
În privinţa nemulţumirii vatmanilor, directorul Godja a găsit o soluţie temporară:
„Vom dota vatmanii din schimbul doi cu veste reflectorizante, pentru siguranţa lor, până la instalarea unui macaz electronic nou”.
Trimite articolul
XBai frate peste tot in Europa asta unde sunt asemenea macaze si de peste 30 de ani toate sunt functionale si daca se defecteaza se repara imediat. Doar la noi nu se gasesc piese, sunt invechite, etc.
O conducere mai slaba ca actuala conducere a CTP nu cred ca a mai existat. Unde esti tu Torsin – doamne sa-i mai sudui cate un pic si sa ii pui pe toti misei la treaba.
-
Dați-i la Godja o vesta reflectorizanta și trimiteți-l în Gaza. Nu contează cine-l împușcă, important e să-l împuște
-
Mare dreptate ai!
Vouă vă spune directorul că, costă ” sute de mii de euro “, în interior se aude că este ars motorul electric care costă 13000 de lei. Iar când s-a înlocuit macazul de la coborârea de pe podul de la grădiște a costat în jur de 60000 de euro. Oare unde îi minciuna?
La vatmanii care coboară să schimbe macazul le oferă veste reflectorizante, dar la unii călători care aleg să coboare acolo ce le va oferi, dacă îi va lovi o mașină?, tot o coroană?, fiindcă responsabilul cu SSM a spus că în caz de accident ” vatmanul este de vină “. Oare de ce? Teoretic da fiindcă așa spune codul rutier, dar oare vatmanul e responsabil sa repare macazel acele?
Mai marii Aradului merg cu masinile cu sofer, li se rupe de omul de rand care merge cu transportul public
Și asta e director care tot o f.te de ani de zile. Pai ba tovarășe daca făceai comanda acum 4 ani, cu tot cu perioada de un an până la livrare aveam macaz montat și utilizabil de trei ani. Pai așa poți aștepta până la Paștele cailor sperând că o să găsești livrare in 2 săptămâni. Cine până mea a pus toți incompetenții și repetenții ăștia să conducă?
blestemul stramosilor care au facut Unirea ,fiindca acolo trebuia sa fie statuia Unirii. si voi ati preferat sa faceti un triaj de tramvaie ca sa nu se poata pune statuia.
Nu are de ce sa fie vatmanul de vina!El(ea)- trebuie sa deschida usa ca sa poata cobora la macaz,nu o poate inchide cat timp face macazul.Daca coboara vreun inconstient si il calca masina e doar vina lui,ca se grabeste la moarte!
Dar la femeia omorâtă la UTA de unul din colegii voștri i-ați depus măcar o jerbă? Bine că puneți la stâlpi… Vă e frică de moarte dar că îi omorâți pe călători, e vină lor…
-
Hallooo,,bai-nea omu!vezi ca nu toti suntem,la fel!Avem si ORDINARI printre noi,nu compara pe unii cu ALTII!!vezi ca,,,,,confunzi!
-
Dintre vatmanii pe care i-am cunoscut, numai oameni de calitate: majoritari bețivi, minoritari pedofili și toți scandalagii. Numai birtu’ de la UTA,, știe “…Dar omu’ se mai schimbă zic unii, eu nu:)))
-
și c*rve, femei imorale, cu copii nelegitimi
-
-
Daca nu aveți sindicat activ un lider nu sunteți uniți nu ieșiți în stradă de rușine că va arata xy cu degetul .. cu toții plătesc
Cateva sute de mii debeuro pt un macaz electromagnetic?chiar sunteti nebuni?o poarta care e actionata tor electromagnetic prin telecomanda coste 400 de euro!nesimtirea si furtul au ajuns la cote inimaginabile
Jenant. Atatea minti luminate, bine platite si atatia bani din incasari ( apropos automatele de ce nu dau rest ? Daca nu ai bani potrviti te
costa calatoria 5 lei ) si abonamente + subventii nu sunteti in stare sa reparati sau sa inlocuiti un macaz electronic. La explicatii sunteti primii. RUSINE
De ce nu sta dom’ director pe un samli sau hocherli, echipat regulamentar cu vesta reflectorizanta și dotat cu un pajzer sa schimbe el macazul?