ARAD. Aventuri desprinse parcă din filme pentru călătorii trenului Mangalia-București-Arad, care are toate șansele să fie trenul cu mai mare durată a călătoriei din România. Pasagerii au ajuns la destinație după ce au parcurs cei cca 850 de km în 27 de ore în căldură și nervi. Surpriza a fost când, înainte de intrarea în județul Arad, trenul a fost schimbat, iar garnitura care ajungea de obicei la Arad nu a mai ajuns în oraș. Moment numai bun de a mai atenua din întârzierea de circa 700 de minute a trenului inițial. Și chiar dacă a venit de mult mai de aproape, și noul tren a avut întârziere 70 de minute.
Problemele pentru călătorii trenului Mangalia-Arad au început după accidentul trenurilor de marfă de la Fetești. Călătorii au stat mai bine de 8 ore blocați la 20de km de București. După ce a trecut de București, pe traseu trenul a avut mai probleme. La Simeria, localitate aflată la limita dintre județele Hunedoara și Arad, pasagerii au fost îmbarcați în alt tren… care a fost redenumit Simeria – Arad. Și chiar dacă a venit de mult de mai aproape și acesta a înregistrat 70 de minute întârziere.
Trenul trebuia să ajungă la Arad joi la ora 11:48, dar pasagerii au sosit cu câteva minute înainte de ora 23.
Și pentru cei care ar fi trebuit să ajungă vineri la Arad situația este similară, trenul având deja 340 de minute întârziere programată.
Trimite articolul
XCineva din conducerea CFR s-a gandit macar o clipa la inchirierea unor autocare? Sunteti penibili, directorasillor si managerasilor din CFR. Ministerial transporturilor doarme, ca de obicei!
-
Brain, ai dreptate. Totala! Ar trebui plantati o multime de babanieri primavara in Romania. Ar trai pana toamna tarziu . Chiar daca n-ar apuca sa faca banane, ar face ca Romania sa si arate ca ceea ce este – o republica bananiera.