„Domnul deputat a cugetat că starea drumurilor județene nu este bună. Desigur, domnul deputat nu a avut nicio apreciere cu privire la drumurile naționale și autostrăzi. Nici un cuvânt despre faptul că a promis în anul 2012 că vom circula pe autostrada Nădlac – Sibiu până în 2016: suntem în anul 2018 și încă departe de acest obiectiv. Între timp, PSD a reușit contraperformanța rară de a demola un tronson de autostradă spre Sibiu. Desigur, domnul deputat nu a avut nicio interpelare pe această temă, să nu deranjeze pe cineva. Pasajele de pe centura Aradului, pe care domnul Căprar a promis că le va face până în 2016, sunt monumente ale incompetenței PSD, pasajul din Micălaca este în continuare abandonat. În ceea ce privește drumurile județene, deputatul Căprar reușește să se facă singur de râs.
Dânsul acuză în necunoștință de cauză întârzierea cu care sunt folosite fondurile accesate pentru drumuri, când de fapt chiar parlamentarii ar trebui să simplifice legislația legată de achiziții publice, așa cum recunoaștea într-un exercițiu de autocritică de tip comunist și doamna prim-ministru Dăncilă. Deputatul Căprar continuă să mintă cu privire la fondurile europene, accesate de Consiliul Județean, despre care spune că sunt alocate de Guvern, încercând să revendice merite inexistente pentru reprezentanții PSD. Domnul deputat Căprar nu are nicio tresărire legată de faptul că la alocări de la Guvern Aradul este printre ultimele județe din țară, cu doar trei drumuri județene finanțate.
Dânsul nu are nicio problemă legat de faptul că prin decizia Guvernului susținută de votul său, Aradul a pierdut în total peste 46 milioane de euro, bani cu care se puteau realiza investiții, în timp ce Bucureștiul beneficiază de reguli speciale, să nu piardă bani”, declară Cristian Feieș.
Citiți principiile noastre de moderare aici!