Florin Tripa, preşedintele interimar al organizaţiei municipale PSD Arad, crede că „ primarul şi-a pierdut complet simţul măsurii şi în curând se va compara cu voievozii şi marii oameni de Stat din istorie.Săptămânal distribuie în presă statistici umflate cu pompa de un ridicol extrem chiar şi pentru cei care nu sunt de specialitate…Ultima găselniţă a edilului cosmopolit este de a include în proiectul „3 pentru Arad” proiecte ale unor persoane de peste hotare, cum ar fi trio-ul de studenţi italieni şi acea doamnă din Scoţia care a avut o strânsă legătură cu eșecul numit Arad Capitală Europeană a Culturii 2021. Gheorghe Falcă s-a gândit că este frumos să-i recompenseze cu un potenţial loc pe lista de consilieri municipali pe colaboratorii de la Arad 2021, cacialma pre-electorală care încă ustură urât în memoria arădeanului.Mai mult, doamna în cauză îi cânta în strună primarului şi pe linia cazării refugiaţilor pe care cu generozitate se oferea să-i aducă la Arad ca un veritabil lider regional şi naţional ce este. Proiectul „3 pentru Arad” a fost un eşec total, un travesti imoral, aspect demonstrat încă din 2012, când a încercat să prezinte clientela de partid şi membrii cu carnet în regulă ca exponenţi ai societăţii civile.A sosit din nou ziua recompensei pentru gurile flămânde din jurul roiului portocaliu?” încheie Florin Tripa.
„Lipsă de logică”
Vicepreşedintele PSD Arad, Adrian Todor se arată suprins de „lipsa de logică” a Conducerii CJA de a transforma Terminalul Cargo de la aeroportul din Arad în terminal de pasageri.
„Dincolo de poleială şi mantia festivistă cu care ne-au obişnuit fruntaşii liberali, încă de pe vremea lui Nicolae Ioţcu, se impun o serie de întrebări legitime privind raţiunea conversiei terminalului Cargo.Prima şi cea mai importantă dilemă porneşte de la premiza că aeroportul din Arad are deja un terminal de pasageri, sigur departe de a fi perfect, însă cu o pistă standard funcţională şi posibilitatea de a opera zboruri de profil în mod regulat.Modernizarea terminalului de pasageri nu era oare o soluţie demnă de analiză ? Se pare că nu, cel puţin în viziunea acestor domni care doresc să-şi aroge merite cu orice preţ în an electoral, cheltuind bani publici după bunul plac pentru o investiţie inutilă.Ce uită însă să precizeze în materialele şi discursurile nichelate este că de acum defunctul terminal Cargo era până la un moment dat un punct nodal de operare pentru serviciile DHL iar în urma pierderii contractului cu marele operator,Timişoara a preluat acest rol şi implicit şi poziţia de a deservi clienţii din această postură.Are sens să mai pomenesc pe cealaltă latură că tot de pe terminalul de pasageri Timişoara operează companii precum : Tarom, Whizz Air, Lufthansa sau Carpatair.La Arad bate vântul şi nu de unde trebuie, ne hrănim cu himere, va veni operatorul X sau Y in cincinalul Z.Adică nimic concret, în afară de 2 milioane de Euro investiţi ca un capriciu de cei care se află la conducerea Consiliului Judeţean” , afirmă Adrian Todor.
Citiți principiile noastre de moderare aici!