Împărțită în două loturi, procedura de achiziție a fost publicată în Sistemul Electronic de Achiziții Publice. Primul lot prevede achiziționarea a cinci autobuze urbane tip standard, cu lungimea maximă de 12,5 metri și o capacitate de transport de minim 36 de locuri pe scaune. Norma de poluare trebuie să fie minim EURO 4, iar anul de fabricație cel mai vechi acceptat este 2006. Legat de motoarele autobuzelor second-hand, în caietul de sarcini se menționează faptul că acestea „nu vor prezenta scurgeri de lichide” și „nu vor avea zgomote sau bătăi anormale în funcționare”. Practic, Compania de Transport Public Arad vrea să cumpere autobuze second hand care… „nu bat, nu troncăne”.
Cel de-al doilea lot prevede achiziția a cinci autobuze de capacitate mare, cu o capacitate de transport de minim 40 de locuri pe scaune și 110 călători în picioare. La fel ca în cazul autobuzelor de capacitate medie, anul fabricației va fi cel puțin 2006, iar norma de poluare minim EURO 4.
Suma maximă pe care CTP Arad este dispusă să o plătească pentru cele 10 autobuze second-hand este de 1.250.000 lei, din care 550 de mii de lei pentru autobuzele mici și 700 de mii de lei pentru autobuzele de capacitate mare. Ofertele sunt așteptate până pe 28 aprilie.
Conform site-ului Companiei de Transport Public, în parcul auto al companiei se află 109 de unități de transport în comun, dintre care 74 de capacitate medie, 16 microbuze, 13 articulate și 6 midibuze. În ceea ce privește vechimea, 40 de bucăți au vechime între 15 și 20 de ani, 30 de bucăți au între 10 și 15 ani, 24 de bucăți au peste 20 de ani și 15 bucăți au între 0 și 5 ani. Vechimea medie a autobuzelor CTP Arad este de 15 ani, conform informațiilor furnizate de către reprezentanții companiei.
Trimite articolul
XSingura companie de transport public dintr-un municipiu reședință de județ din țară care mai cumpără parc rulant la mana a doua… excelent, ca tot orașul
Comuna Arad va fi dotate cu autobuze de mâna a doua, asa cum e de fapt tot in ea.Bravo!! Cândva eram reședință de județ,am ajuns comună
Un oras de mana a doua merita autobuze de mana a doua, achizitionate de o administratie de mana a doua. Cum nu se poate mai bine.
Stii ce nu inteleg eu?cum frass se investeste mai intai in coji si nu in salariile soferilor si vatmanilor mereu nemultumiti??cine frast o sa mai conduca-wietnamezii?sry-lank-ezii in viitor-AICI in Arad,pe bunee???SERIOS?? 700 euro salar,pe cand trebuie 1379,89 obligatoriu?
Daca tot cumpăra cazane atunci sa cumpere de la Pito asa se salveaza economia internă.
De ce nu au cumparat mai putine, dar noi ? Acest CTP de ce cumpara tot ce altii arunca, care e dedesuptul acestui tip de afaceri ?