Începând cu data de 1 octombrie, linia de tramvai numărul 15b va fi desființată, dat fiind numărul scăzut de călători. Va rămâne linia 15, care va avea capăt de linie la Sere, în Grădiște. „CTP anunță publicul călător că, începând cu data de 1 noiembrie 2019, se desființează linia de tramvai 15b. Urmare a acestui fapt, cursele aferente acestei linii vor fi preluate de tramvaiele care circulă pe linia 15, capul de linie urmând să fie la Sere”, anunță cei de la CTP Arad.
Linia 15b circulă momentan pe traseul Făt Frumos-Sere-CET, urmând ca odată cu desființarea acesteia să fie scoși din uz aproximativ trei kilometri de cale de rulare, ce făcea legătura între Sere Grădiște și CET.
Aradul rămâne, astfel, cu 13 linii de tramvai. Linia 1 circulă pe traseul Făt Frumos-Piața Romană, Linia 1b între Zona Industrială și Făt Frumos, Linia 3 între Făt Frumos și Gara Aradul Nou, Linia 6 între Piața Gai și Piața Romană, Linia 7 între Făt Frumos-Billa-Făt Frumos, Linia 9 pe traseul Făt Frumos-Combinatul Chimic, Linia 10 între Piața Romană-Vladimirescu-Combinatul Chimic (doar în perioada școlii), Linia 11 între Făt Frumos și Ghioroc, Linia 12 între Piața Romană și Ghioroc, Linia 14 între Combinatul Chimic și Ghioroc, Linia 15 între Făt Frumos și Sere, Linia 16 între Piața Romană și Sere, iar Linia 18b între Făt Frumos-Căpitan Ignat-Piața Romană-Maranata-Billa-Renașterii-Miorița-Podgoria-Piața Romană-Căpitan Ignat-Făt Frumos.
Trimite articolul
XLinia aia ducea catre faliment :))
in conditiile in care pe traseu pe care, la orele diminetii circula mii de oameni , tu ca si companie publica de transport esti in stare sa spui ca “avem un numar mic de calatori” nu face decat sa arate cat esti de jalnic.
Normal ca atunci cand tu nu aloci capacitate de transport exact atunci cand trebuie(la orele de varf), nu vei avea nici calatori, care nu au certitudinea ca le va veni un tramvai la orele la care ei au nevoie.
Ce ar fi impiedicat CTP-ul ca in loc de PITO Trans, si ale “Trans”-uri celebre, sau macar partial, sa poata sa puna mana pe o parte din cererea enorma de transport in si dinspre zona industriala?
zeci de autobuze, mii de calatori, in functie de schimburile la care acestia intra sau ies de la lucru.
Adica daca pentru Pito, Puma etc samd rutele sunt rentabile, doar pentru CTP nu sunt.
Raspunsul e unul foarte simplu. cred ca il ghiciti.
se poate desfinta si linia 1b Zona industriala
Pista de biciclete pt ce nu e rentabil si spre zona industriala
Către conducerea CTP ARAD
Domnilor, știu că toată ziua stati cu fundul într-un birou, dar pe această cale vă rog sa încărcați următoarea variantă pentru linia 18b si linia 3. La linia 18b fiind format cu planul de vagoane și beneficiind de lungimea aferentă a patronului stațiilor de tramvai, as dori ca de luni până vineri, sa atașați încă un vagon, astfel tot ansamblul sa fie format din 3 vagoane pe parcursul săptămânii școlare. Astfel de la ora 6:30 până la ora 8:30 si intre orele 13:10 respectiv 15:00 sa fie suplimentare toate tramvaiele cu cate un vagon.
Către conducerea CTP ARAD,
Muta-ti Domnilor bucla de intorcere de la sere aproape de sengilator ca si cartierul nou din gradiste sa beneficieze de transport in comun. Astfel linia 15 sa aibe capat dincolo de sere.