ARAD. Lotul de autostradă lipsă dintre Arad și Sibiu a fost deblocat, dar până la realizarea lui vor mai trece, potrivit ministrului Transporturilor, patru ani, așa că circulația e deviată pe mai departe pe un drum național plin de gropi. Tronsonul se află, ce-i drept, în reparații, numai că refacerea și peticirea acestui drum pare o nouă și grea aventură. Nimeni nu a avansat un termen în care intervenția de aici va fi gata pentru a se putea circula în condiții cât de cât decente, dar la cum se prezintă situația din teren, speranțe mari că în vară va fi gata lucrarea de aici nu ar trebui să ne facem.
Duminică, de pildă, pe vreo 3 kilometri din cei 9, se circula bară la bară, cu maxim 10 kilometri pe oră, dar media era undeva la 5 km/oră. O viteză mai mare ar fi dus oricum la parbrize sparte, pentru că pe o porțiune întinsă drumul a fost decapat și a fost pusă piatră. Pe ceilalți vreo 6 kilometri se putea circula cu maxim 40 de km la oră printre gropi, claxoane, nervi și frânele TIR-urilor.
Când ministrul Transporturilor a comunicat despre <cea mai importantă veste pentru toată România>,adică despre faptul că s-a deblocat tronsonul de autostradă Lugoj-Deva, pe lotul 2, pe zona cu tunelele urşilor, că s-a ajuns la un acord cu fostul constructor şi se poate debloca licitaţia, dar că „o să fiu sincer și realist, fiind vorba de două tuneluri la mijloc, mai devreme de patru ani nu va fi gata”, a uitat să precizeze că în lipsa celor 9 kilometri de autostradă trebuie făcut un ocol pe drumul naţional 68A, pe relaţia Margina-Coşeviţa, care este în lucru!
Doar oficialii din zonă păreau să știe că și acest drum e în plin șantier. DRDP Timişoara îi sfătuia de curând pe şoferi să folosească rute ocolitoare, să coboare de pe autostradă fie în Arad, fie în Timişoara și să folosească alte drumuri naţionale care duc spre centrul ţării, principalul drum vizat fiind DN 7 Arad-Deva.
Duminică, de pe șantierul Margina-Coșevița lipseau toate utilajele și toți muncitorii. Pentru că, nu-i așa, cine să se grăbească să termine lucrarea pe drumul de doar 9 kilometri, tot spart și în paragina de câțiva ani, care ține loc de autostradă. Și pentru cine?
Trimite articolul
XTara nenorocita! 9km in plm, 9 km!!!!! Aici ar trebui sa se lucreze cu termen limita si demisile semnate in alb!
Ati inteles, da? noua kilometri in patru ani. 6,16 metri pe zi.
-
Aloooo,e vorba de acel tronson de A pe care vin și tunelurile! Păi fă tu mai repede galeriile de tuneluri în regim de A,dacă te crezi mai ocoș! Sau cheama-l pe cuc,poate cu toți psdeii îl fac mai repede din cazma și lopată și ceva circ la TV
-
Aaa, scuze. Da, e prea rapid. In tarile civilizate termina 9 km in 25 de ani.
-
Scuze ca am avansat asa un termen rapid,acele tuneluri trebuie facute in roca cristalina de cremene si se tocesc cazmalele,si tarnacopul. domnule…. candva calea ferata Bumbesti _Livezeni sa facut cu ciocanul si dalta si nu a durat constructia atat ,dar na aceia erau comunisti,nu PENELISTI SI USERISTI
-
Romania normala si Romania educata…sa ma pis pe votantii psd si usr! Ati facut schimbarea pulii….
-
De acord, si pe votantii pnl usr. Toti politicienii langa Dragnea la racoare
Macar circulati in deplina siguranta.
Ha.
Tunelul Helsinki-Tallinn in lungime de 103 km pe sub Marea Baltica v-a fi finalizat in urmatorii 4 ani. Se vor utiliza 60 de masini de frezare-tunel de ultima generatie cu tehnologie avansata de sapare rapida cu PLASMA. Sursele de finantare sint atrase de la un grup de investitori PRIVATI.
Romania dormi in pace, somn usor, vise placute.
Cum naiba sa dureze 4 ani sa termine 2 tuneluri de executat. Pana atunci se va circula in continuare pe acei 9 km de drum in conditii proaste!
Dar ce lungime trebuie sa aibe acele tuneluri la final?
Asta este cand liciteaza doar firme executante cu acceptul celor care sunt la butoane si dau cu pixul.
Nu este interes sa se gaseasca executanti specializati in foraje care sa duca utilajele si technologia necesara sa faca forajul cat mai repede.
Ca la noi , cam la nimeni…
Asta este motivul pentru care romanii nu trebuie sa mai voteze pe nimeni, cred ca dacă ne-am autogospodarii ca în evul mediu am trai mai bine în România!