Compania de Transport Public a investit în tricouri inscripționate „CTP Control” pentru toți angajații care efectuează controlul biletelor și abonamentelor în mijloacele de transport în comun ale CTP. La câteva zile după ce Claudiu Godja, directorul general al companiei, ne spunea că angajații sunt obligați să poarte tricourile inscripționate în timpul serviciului, o serie de călători au început să se plângă de faptul că, în continuare, aceștia fac controale „în civil”.
Îndemnați să reclame
Am luat, din nou, legătura cu directorul general al CTP, pentru a afla ce este de făcut, în cazul în care ne lovim de controlori care nu poartă „uniforma” impusă de companie. „Într-adevăr, am primit și eu o reclamație cu privire la faptul că nu toți poarte tricourile și vom lua măsuri pentru a remedia problema”, spune acesta. Totodată, acesta îi îndeamnă pe arădeni să facă reclamații, doar în acest fel putând fi monitorizată respectarea „directivei” de a purta tricourile respective.
Modalități de a sesiza
Așadar, în cazul în care ne întâlnim cu angajați ai Companiei de Transport Public care fac controlul legitimațiilor de călătorie în mijloacele de transport ale CTP, însă nu poartă tricoul și legitimația, putem face sesizare. Acestea pot fi făcute la numărul de telefon 0257.338.597, prin fax la numărul 0257.253.685, pe site-ul Companiei de Transport Public Arad – www.ctparad.ro, la secțiunea „Contact”, sau chiar la sediul CTP, de pe Calea Victoriei, nr. 35b-37 (lângă Colegiul Național „Vasile Goldiș”).
Biletul la suprapreț
Vă amintim, odată cu creșterea prețului biletului de călătorie, au crescut și „amenzile” date de angajații Companiei de Transport Public Arad celor prinși fără o legitimație de călătorie valabilă și validată. Dacă anul trecut, aceștia erau taxați cu 30 de lei, anul acesta, biletul la suprapreț îi face pe călătorii ilegali să scoată din buzunare 50 de lei.
Citiți principiile noastre de moderare aici!