Trimite articolul
XDe ce la noi nu se poate face din prima un lucru gindit practic pt.prezent si viitorul apropiat ? Proiectezi o centura cu trafic mare cu pod si viaduct si drum cu o sigura banda pe sens. Asa cum se poate vedea la actuala centura daca un autotren ramine defect in drum se formeaza coloane de kilometri.
Daca nu ar fi de plans,ar fi de ras…Ce frumos vizeaza unii,si spun povesti fantastice.
Jenant ca intre pasajul peste calea ferata si intersectia cu drumul judetean nu este proiectata nicio descarcare spre Sanicolau Mic. Sper ca e o scapare a randarii si ca in proiectul final sa se regaseasca un astfel de drum. Altfel, e o bataie de joc la adresa cetatenilor unui cartier mai mult decat marginalizat.
O singura banda pe sens, mergem toti n sir indian, dupa tiruri. Nu mai zic,dne frlereste in caz de accident, stam cu orele… construim fara nici o viziune…ca de obicei, construim ca sa putem sparge pe urma… Fraieru’ de Bolojan a luat in considerare cresterea rapida a parcului auto si a proiectat centura Municipiului din start, la 2 benzi pe sens. Mare fraier saracu de el, nu mai vine parandaratu’ la reproiectare!….nu ca si vizionarii zdi de la Arad…#tuma’n el sat si de carpaci!
-
Ai derptate ! Si din animatia asta se vede ca traficul va fi intens si necesita 2 benzi. Oare “edilii” au vazut filmuletul?? Poate se razgandesc si il reproecteaza. Ar putea fura mai mult daca vor face 2 benzi…
-
Sincer sunt doar bani aruncati la gunoi daca in 2023 tu inca construiesti centuri ocolitoare cu o banda pe sens.Ca si constructor, nu ar trebui sa licitezi pentru o asemenea prostie, tocmai pentru a nu gira incompetenta arhitectilor si edililor care nu gandesc punct. Ma intreb, oare chiar nu are nimeni un cuvant de spus peste derbedeii astia.
Io nu mai traiesc sa prind centura asta. Poate nepotii mei sa aiba o sansa…
Daca o facem cu doua benzi pe sens dureaza mai mult si nu ne putem lauda ca suntem primul oras cu centura completa. Sa nu mai vorbim de cate sensuri giratorii sunt in loc de supratraversari (vezi centura Oradea)