ARAD. Consilierii locali au aprobat, în ultima ședință a Consiliului Local Municipal, “atribuirea directă a contractului de servicii de curățenie și igienizare în sediul principal și sediile secundare ale Primăriei Municipiului Arad, către SC Gospodărirea Comunală Arad SA conform prevederilor art. 31 alin. (1) din Legea 98/2016 și încheierea unui contract de servicii de curățenie și igienizare începând cu data de 01.05.2023 până la data de 31.12.2023, cu posibilitatea de prelungire până la data de 30.04.2024, cu valoare maximă de 889.800,97 lei, la care se adaugă TVA în valoare de 169.062,18 de lei.” Contractul încheiat în luna aprilie a anului trecut, tot cu Gospodărirea Comunală, a expirat pe data de 30 aprilie 2023
Pentru cele 8 luni ale anului în curs, Primăria Arad va plăti 1.058.863,20 de lei, inclusiv TVA, iar prețul pe lună al serviciilor de curățenie și igienizare a crescut de la 63.026,00 lei, făra TVA la 66.178,95 lei (TVA inclus). De asemenea, dacă înainte tariful pentru servicii de curăţenie pe persoană pe lună a fost de 3.939,13 de lei, potrivit noului contract, tariful pe persoană a crescut la 4.634,38 lei, la care se adaugă TVA de 880,53 lei lei.
La fel ca înainte, numărul minim de personal necesar este de 15 persoane, la care se adaugă un coordonator – în total 16 persoane.
„Serviciile se vor desfășura de luni până vineri, între orele 6-14 și prin rotație sâmbăta și duminica, unde vor fi desemnate persoana/persoane, care vor deservi evenimentele și acțiunile organizate de către autoritatea contractantă. Fiecare persoană va desfășura activitate de 8 ore pe zi” – se arată în documentul aprobat de consilierii locali.
Dotările specifice și cerințele minime care vor fi asigurate de prestator în vederea prestării serviciilor de curățenie sunt aspiratoare silențioase; utilaj pentru spălare mochete/covoare; echipamente de protecție (halate, mănuși etc.). De asemenea, Gospodărirea Comunală se obligă să susțină cheltuielile pentru deplasările zilnice între locații ale personalului, cu materiale și echipamente, conform graficului de prestări servicii.
Locațiile în care se vor presta serviciile de curățenie sunt: Palatul Administrativ, Palatul Cenad, Serviciul de Stare Civilă, sediul Poliției Locale și alte puncte de lucru ale Primăriei. În total, este vorba despre o suprafață de peste 10 mii de metri pătrați.
Citiți principiile noastre de moderare aici!