Arad. NU mai e cale de întors pentru Noua Dreaptă. O spun chiar cei de aici în preambulul comunicatului remis presei, unde se arată că „reacțiile depunerii candidaturii domnului doctor Dan Pârvulescu pentru funcția de primar al Aradului sunt firești și le anticipam, pentru că vin din partea diversității laturii umane ale corespondenților, deci au un caracter subiectiv. Marea majoritate au privit pozitiv acest pas spre municipalitate, cu speranța unor schimbări în bine și îi asigurăm că nu au de ce să se îndoiască de buna noastră credință. Partidul Noua Dreaptă se înscrie în această cursă mânat de cele mai frumoase gânduri, cu speranța unei renașteri sănătoase a spiritului patriotic, un spirit indispensabil pentru o implicare activă în reformele majore de care are nevoie populația comunităților, atât la nivel local, cât și la cel național”.
Tot în comunicat se mai arată faptul că „societatea românească are nevoie de o resuscitare complexă, printr-o terapie intensivă, actualii legiuitori și clasa politică, de care depindem, nefiind capabili să o gestioneze. Suntem într-o fază maximă de acceptabilitate fortuită în care furtul, corupția, rubedeniile, pilele și alte relații anacronice, toate împreună și fiecare în parte, își pun amprenta pe calitatea vieții noastre. Noua Dreaptă dorește să-și sprijine candidatul, astfel încât acesta să-și poată demonstra capacitatea de a îndeplini rolul unui bun gospodar și organizator al urbei noastre, Aradul fiind un oraș care geme în neputința sa cronică de a urca. Avem convingerea că programul ce v-a fost prezentat și urmează a fi detaliat, un program complex, născut din nevoile Aradului, ar putea inspira în 27 septembrie preferințele electoratului din municipiu”.
Ce include programul Noii Drepte? „Printre principalele probleme cu care ne confruntăm sunt transportul și infrastructura. Pentru eterna problemă a decongestionării traficului din oraș, s-au găsit de ani de zile justificări de tot felul care să explice prostimii că nerealizările se datorează oricui altcuiva, numai gospodarilor urbei nu. Acum se aruncă praf în ochi, cum că s-au încheiat licitații, s-au semnat contracte cu executanții și s-au încheiat înțelegeri la nivel central, guvernamental și ministerial, prin care se dau ca sigure finanțările proiectelor. De parcă Bucureștiul nu mai poate de problemele Aradului. De parcă eternul pierde-vară, Orban, cel care profesional nu știe să facă nimic, ar ține cu siguranță hățurile Guvernului. (…)Vă garantez că proiectele vor rămâne nefinalizate. (…)
La orele de vârf, toate structurile rutiere ale municipiului sunt ticsite și sufocate de traficul auto, pentru că Aradul nu-și organizează eficient transportul în comun. Tramvaiele sunt puține, sunt lente și stațiile sunt dispuse alandala, ca urmare a unor studii de fezabilitate inutile și gras plătite, care nu sunt în concordanță cu realitățile din teren. De câțiva ani, s-au anulat stații de tramvai care nu mai pot prelua călătorii și dau calificativul de ineficient transportului în comun. Un exemplu ar fi noua stație de la Palatul Cenad, urmată la doar 150 de metri de stația de la Libelula. Apoi tramvaiul nu mai oprește decât după intersecția de la Podgoria, în detrimentul locuitorilor din zonele colaterale ale bulevardului. CTP se disculpă și aruncă pisica în curtea Primăriei. Chiar dacă nu e cazul de a face o comparație, la Paris stațiile metroului sunt la distanțe foarte mici unele față de altele, tocmai pentru a prelua cât mai mulți călători și a-i transporta la cât mai multe destinații. Desigur, e o paranteză nevinovată pe care am făcut-o pentru a vă reaminti că Aradul era supranumit, cândva, Mica Vienă. Și-apoi, dacă vrei să vii și în sprijinul celor de vârsta a treia, de ce să nu le asiguri cât de cât un confort al deplasării? Poate că vom încerca să le oferim chiar și o extindere a gratuității transportului, cu tramvaiul, nu numai în municipiu, ci și pe întreaga distanță dintre Arad și Ghioroc”, a punctat una dintre prioritățile sale Dan Pârvulescu.
Parcări și terase
Rămânând la acest prim subiect, medicul a completat: „Chiar dacă nu e rezolvată, problema teraselor nu este prioritatea pe care arădenii o așteaptă. Dar și dacă ar fi, este deplasată extinderea acestora pe carosabil, în detrimentul traficului auto. Mai mult, noua orientare reduce locurile de parcare, acestea fiind oricum insuficiente solicitărilor. Strategiile de parcare ar trebui incluse în planurile de mobilitate. În ansamblu, parcarea nu poate exista fezabil fără o legătură facilă cu traseele pietonale, velo, traseul liber al persoanelor cu handicap și legătură cu traseul pietonal spre mijloacele de transport. Parcare <în spic>, adică așa cum este organizată pe bulevard, se acceptă doar pentru cea care este separată de drumul public principal. Dacă parcarea se realizează direct din drumul public, se permit doar parcări în lungul sau paralel cu bordura. Deși în Arad nu sunt declarate ca fiind ilegale, parcările oblice nu sunt conforme, pentru că automobilul care iese din locul de parcare, indiferent că este parcat cu fața sau cu spatele, nu are voie să iasă direct în drum principal. Dar noi vom avea discuții cu rutieriștii și vom încerca să stabilim o strategie practică și legală, inclusiv a organizării unor rețele rutiere în municipiu eficiente pentru trafic și pentru decongestionarea acestuia”.
Trimite articolul
XAi drepate,trebuiesc altii nu tu.Mai esti hadicapat sa nu platesti parcarea in Arad?
-
Deci asta e ,, marele ,, tau argument , sau arma de atac , refuzul cuiva de a plati parcarea … deci altceva nu ai ce reprosa , alte capete de atac iti lipsesc , pai aduci daca a si fii in postura de a vota fii sigur ca a si vota acea persoana care doar atat ii ai de reprosa , la ce personaje sunt in politica acest domn e un copil nevinovat …. Caprare , tu esti ? sper ca viata ta politica sa fie terminata , la cate magari ai facut ma mir ca nu te au saltat inca cei de la DNA …aaaa !!! am uitat ca te ascunzi in spatele mandatului de deputat , dar se va termina si ala , trebuie pusa o vorba buna ca sa ti tina cineva
,,patul cald ,, in celula
Doru, ai probleme grave.
Jignind o persoana fără sa îl cunoști personal înseamnă că nivelul tău de inteligență este zero.
Întreabă cetățenii Aradului dacă sunt de acord, ahaa ești tu vreun formator de opinie ?
Da, ar trebui parcarea sa fie gratis, asa cum Ștrandul Neptun ar trebui readus la valoarea lui, sprijinind mici întreprinzători aplicându-se chirie mica pe spatiile de pe Ștrand, dar și costul biletului sa fie 2-3 lei.
Provocărilor nu le răspundem cu aceeași monede, nu ne coboram la acel nivel.
Mult succes si Doamne ajuta. Asa este, intotdeauna, vinovat este cetateanul de nerealizarile primariei. Tot timpul vor da vina pe altii pentru ca ei nu au timp de aradeni ci de afacerile lor. Atata timp cat ei sunt preocaupati de afacerile lor, nu mai ramane timp si pentru ceea ce sunt platiti!
Daca vrea un patriot cu frica de Dumnezeu sa candideze imediat este catalogat extremist și este marginalizat… Nu mai ai voie să îți iubești țara, neamul că ești xenofob sau rasist…
-
Adrian,
Ce-i cu rominii astia de nu mai vor “Iepoca de Aur”?!