ARAD. Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a readus în discuţie faptul că cei nouă kilometri de autostradă lipsă de pe tronsonul Lugoj-Deva, singura bucată lipsă din şoseaua de mare viteză de la Nădlac şi până la Sibiu, vor fi finalizaţi în aproximativ patru ani de zile. În urma şedinţei de Guvern de miercuri, statul român a ajuns la un acord cu fostul constructor al respectivului lot, iar acum se aşteaptă oferte pentru realizarea ciotului de autostradă. „Cea mai importantă veste, pentru toată România: pe Lugoj-Deva, pe lotul 2, pe zona aceea cu tunelele urşilor, suntem de vreo 4 ani într-un blocaj, astăzi în sfârşit s-a ajuns la un acord pe acest lot cu fostul constructor, a fost o reziliere abuzivă în 2017, constructorul a câştigat, anul trecut a venit o decizie care a căzut ca o secure pe acest proiect, de plată a 270 de milioane către acest constructor, de repunere în contract, şi practic lucrurile acolo erau blocate. Lumea întreabă, pentru că este singurul sector lipsă de pe autostrada A1, între Sibiu şi Arad/Nădlac, şi întreabă ce se întâmplă acolo, că avem o zonă lipsă de 9 kilometri de autostradă şi se ocoleşte pe drumul naţional alăturat. Ei bine, în sfârşit s-a ajuns la un acord cu acel constructor şi se poate debloca licitaţia care deja este lansată, se depun clarificările acolo şi în curând se vor depune ofertele, deci vom avea un constructor care să construiască acele tuneluri şi în sfârşit să avem autostrada continuă de la Sibiu până la Bruxelles”, a spus Cătălin Drulă. Acesta a mai adăugat faptul că „o să fiu sincer și realist, fiind vorba de două tuneluri la mijloc: mai devreme de patru ani nu va fi gata. Important este să fie gata peste patru ani, nu 10”.
Şi ocolul e în lucru
Ministrul Transporturilor a vorbit despre faptul că, pentru a ajunge de la Arad la Sibiu, trebuie făcut un ocol pe drumul naţional 68A, pe relaţia Margina-Coşeviţa. Ceea ce pare că nu ştie ministrul este că şi acel drum se află în reparaţii capitale. Practic, în plin şantier, şoferii circulă alternativ pe câte o singură bandă, iar limita maximă de viteză este de 30 de kilometri pe oră. DRDP Timişoara îi sfătuia pe şoferi, când au început lucrările, să folosească rute ocolitoare şi să coboare de pe autostradă fie în Arad, fie în Timişoara, şi să folosească alte drumuri naţionale care duc spre centrul ţării, principalul drum vizat fiind DN 7 Arad-Deva.
Trimite articolul
Xba, astia is nebuni ? 4 ani pentru 9 km? au facut albanezii 200 km in doi ani, autostrada de coasta ! niste imbecili astia ai nostrii!
-
Desteptule,e vorba și de două galerii de tuneluri in regim de A ! Sau în mintea ta,astea se fac peste noapte,nu? Licitare ,proiectarea etc etc, nu pui ?
-
bai desteptule altii zboara pe Marte tu zbori in pamant … deaia nu merge nimic in tara asta idioata ca e plin de deastia ca tine …mai iesi din casa si viziteaza si alte tari!
-
Am fost și pe afară! Dar aceia nu au avut un dracnea,zdrancilă,șove
cu corturi sau cuci pe la MT care in loc să investeascăin infrastructură,au dat pomeni pentru voturi!
Asa ca mai ușor cu pianul pe scări,Marian!
-
-
dar tu , desteptule, cine esti de iti permiti sa cataloghezi pe fiecare cum iti vine in minte ? sau faci parte din generatia careia daca nu ii convine ceva incepe si injura ?te crezi cel mai destept ? clar se vede lipsa educatiei.
-
Nu cu tine aveam audiență!
-
-
-
Alooooo! Tuneluri pt ursi???!! Propun nishte rampe pt OZNiri, ca au avut aparitii mai dese in zona!
Ne tocati banii, timpul si vietile aiurea. Patru ani pt noua Km, dle Drula! SA VA FIE RUSINE!!!
Suntem de toata jena! Sarbii si-au tras autostrada dintr-un capat in celalalt al tarii si nici nu sunt in UE! Noi ne intindem cu tunelurile pentru ursi de parca dorim sa facem concurenta serialului “Tanar si nelinistit”! Nu si-a batut nimeni capul sa creeze un departament strategic care tocmai de asta sa fie capabil: sa finalizeze lucrari de genul, fara atatea licitatii si firme capusa! Nu-i imput asta actualului ministru, ci le imput tuturor celor care s-au perindat la conducerea Ministerului Transporturilor in acesti 31 de ani de dupa Revolutie!
Macar de ar fi capabili sa rezolve soseaua Lugoj-Deva care e o bataie de joc la adresa soferilor, la fel ca si Valea Muresului care se tot carpeste si tot mai proasta devine! Actualului ministru nu i se pare ciudat ca reabilitam un drum si peste 1 an o luam de la inceput?!
DACA AU SPUS 4 ANI SIGUR VOR FII 6 CEL PUTIN
Dar de ce atita graba ? Oricum,majoritatea aradenilor,timisorenilor si oradenilor nu au nevoie de autostrada,caci pentru a ajunge la Insbruck sau Salzburg ori Balaton sau Slovenia avem autostrada.
Pentru o ambitie prosteasca a CUCULUI am pierdut cel putin 4 ani si o gramada de bani,daca lasau constructorul sa lucreze taras grapis acu sigur era gata.
Trageți de timp, că așa vă place… Turn de control pentru păsările călătoare nu construiți? A dracului lenea asta, ne mănâncă zilele!
alo, redactia, ati gresit titlul !!! IN 40 DE ANI :)))
Vine potopul pana atunci. Eu zic ca nu are rost sa se mai apuce .
Peste 4 ani vor fi alegeri , deci va fi o mareata realizare, gunoaie ordinare ce sunteti , va bateti joc de locuitorii acestei tari, incapabililor, SA VA MANANCE COVID-UL PE VOI SI FAMILIILE VOASTRE , LACHEILOR!!!
mai sigur in 40 de ani, ca in 10 ani termina arad-siria si in 20 de ani viaductul de la micalaca!!
nenorocitilor nu va este rusine, demisia handicapatilor si mincinosilor, nu faceti nimic, numai minciuni si furaciuni.
solutia sa iesim in strada!!
-
Ai dreptate Helmut
Muie pnl/usr !!!
România lucrului bine făcut! Impotență,incompetență ca la noi,la nimeni!
bai desteptule altii zboara pe Marte tu zbori in pamant … deaia nu merge nimic in tara asta idioata ca e plin de deastia ca tine …mai iesi din casa si viziteaza si alte tari!
Pai astai Romania Unu cu sapa si 5 cu mapa
Chinezii au costruit 135km intr-o zona muntoasa mult mai dificila in 6 luni,,,!