ARAD. Începând de luni, Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte Arad și-a început activitatea la noul sediu din Atrium Mall, Calea Aurel Vlaicu nr. 10-12, la etajul II, unde s-a mutat de la vechea sa „casă”, situată în Galleria Mall.
Este cea de cincea mutare a Serviciului de Pașapoarte și speră atât Prefectura, cât și angajații că este și ultima. Instituția Prefectului – Județul Arad a decis relocarea serviciului din cauza condițiilor din ce în ce mai precare oferite de vechea locație: scările rulante și liftul erau defecte, astfel că accesul la etajul al II- lea, unde se aflau birourile, a devenit dificil pentru persoanele cu copii în cărucior sau pentru persoanele cu dizabilități, sistemul de încălzire nu mai funcționa, iar parcarea, deși generoasă, devenise extrem de mizeră. Deși încă din vară s-au făcut multiple solicitări către administratorul fostului mall pentru remedierea neajunsurilor, acest lucru nu s-a întâmplat.
Un pas spre normalitate
Prefectul județului, Toth Csaba, a inaugurat oficial noua locație, dar fără tăieri de panglici, pentru că, spunea el, nu e nimic de sărbătorit, ci o intrare în normalitate:
„Cred că am reușit astăzi să facem un pas spre normalitate în ceea ce privește calitatea serviciilor publice oferite cetățenilor. Sunt încrezător că acest nou sediu va oferi, pe termen lung, cele mai bune condiții atât pentru cetățeni, beneficiarii serviciilor oferite, cât și pentru angajații noștri, care își desfășoară activitatea în spații climatizate și igienizate corespunzător. Mulțumesc managementului centrului comercial pentru buna colaborare, precum și persoanelor din conducerile tuturor instituțiilor care au facilitat relocarea serviciului de pașapoarte la noul sediu”, a declarat Prefectul Județului Arad, Toth Csaba.
La ceremonia de inaugurare, a fost prezent și ÎPS Timotei, care a oficiat o scurtă slujbă de sfințire a noului sediu.
Facilități
Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte poate funcționa cu un număr de 4 ghișee, iar suprafața totală a spațiului ocupat este de 470 m2. Pentru facilitarea plății taxelor de pașaport, în centrul comercial au fost amplasate două stații de plată tip „selfpay”. Programul de lucru cu publicul este de luni până vineri între orele 08:30-16:30, în zilele de joi fiind prelungit până la ora 18:30.
FOTO: S.A.
Urmează permisele?
Prefectul Toth Csaba a mai declarat că provocarea pentru anul care urmează este mutarea permiselor și înmatriculărilor auto într-o altă locație, însă deocamdată nu a fost identificat un spațiu care să corespundă cerințelor. De altfel, și Primăria municipiului gândește o viitoare mutare de la fostul Galleria Mall a Serviciului de Evidență a Populației, astfel că este posibil ca mutarea celor două structuri să se facă în același timp.
Trimite articolul
XNu unul, ci trei popi! Mai un pic si vom avea un popa pentru fiecare.
Iarba o găsim la fel de verde și pe cealaltă parte a globului. Doamne ajuta să plecăm cu toții sănătoși, uite așa încet-încet tineri și bătrâni !
Vezi Doamne ca fara popi nu se putea.
De cati popi am nevoie sa inaugurez o fosa septica ?
-
😂
-
Minim trei. Inaugurarea se face la un an de la punerea in functiune. Trebuie sa coboare si sa dea cu trafaletul pe interior.
Un pas spre normalitate e in capul vostru. Nu inteleg ce cauta popii la orice ,,minune,, care o inaugurati? De ce la Mall cand fost unitate de granicieri de pe Marasesti ar fi oferit loc berechet pentru acest sediu. Nu intreb cat e chiria ca iarasi ma apuca tremuratul. Statul zic si imi mentin afirmatia e cel mai prost administrator. Inca o bila neagra merge la ,,capii,, aradului!
Fără popoii aia împopoțonați ca magazinul copiilor nu se putea ?!?!?!? oare sunt din ăia mult prea , extraordinari și nemaipomeniți, exagerați de inalți și ferciți la maxim ????? JENIBILI !!!!!
Fără popoii împopoțonați ca magazinul copiilor nu se putea ????? sau sunt ăia mult prea și foarte extraordinar de nemaipomeniți de super înalți și sfinți ?!?!?!?!?!?!
Dece s-a supărat popa ăla bătrân, de-l amenință pe celălalt cu buzduganul, sau ce o fi ăla, înmuiat în apă?
”Autoritățile au în plan și mutarea permiselor și înmatriculărilor auto într-o altă locație, dar deocamdată se caută spațiul adecvat.”
De ce nu le mutați pe toate într-o singură locație, care să aibă și parcare adecvată? La Atrium, parcarea a fost gândită și proiectată de copiii de la Palatul Copiilor, secția Canto. Dacă aveați minte, le-ați fi comasat pe toate la Galleria… spațiu disponibil pentru toate serviciile astea, cu o minimă investiție, se putea realiza un serviciu integrat. Mutându-le la Atrium, ați aglomerat parcarea și nu numai… Mă rog, este clar că s-a dorit aducerea (artificială) a clienților în Atrium.
Asa mai ajung câțiva clienți la Atrium iar mall-ul câștiga un venit sigur și bun. Aglomerația din parcare va creste, mai pica o tamponare, câștiga și asiguratorii și pseudo atelierele service auto. Toată lumea e fericita
Evul mediu inca e la el acasa, au venit magii cu mana 🙂