Aradul se va putea mândri cu o melodie de promovare a orașului. În cadrul taberei de muzică și coregrafie desfășurată în cursul acestei săptămâni, copiii talentați din Arad au realizat, împreună cu artiști, producători muzicali și coregrafi de renume național, melodia orașului Arad. Aceasta va fi lansată mâine, 25 august, la ora 19:00, la scena de la Ștrandul Neptun, în cadrul programului Zilelor Orașului.
Cu ocazia taberei de muzică, organizatorii au oferit copiilor talentați șansa de a învăța de la câțiva dintre cei mai mari profesioniști români din domeniul muzicii, care sunt primii pași în realizarea unei melodii, cum își pot găsi cel mai ușor inspirația, ce se întâmplă cu o melodie odată ce ea a fost realizată. De asemenea, au descoperit care sunt primii pași pentru a ajunge cunoscuți în showbiz.
Copiii din Arad au lucrat, în cadrul taberei de muzică, la realizarea melodiei orașului, care va fi lansată mâine de organizatorii evenimentului, Neverland Place, agenția care semnează și campania Autoportret, proiect realizat tot prin Centrul Municipal de Cultură Arad și lansat vinerea trecută, tot la Arad.
„Muzica unește mai mult decât orice altă formă de artă pe care o avem disponibilă acum. Și muzica nu are niciun fel de graniță. Aceasta este lecția pe care am oferit-o mai departe copiilor din tabăra de muzică”, punctează Vanotek, producător muzical și DJ român cunoscut la nivel internațional, a obținut locul 2 al Selecției Naționale Eurovision din 2016, cu „My heart is gone”, melodie nominalizată la MTV Europe Music Awards pentru categoria „Best Romanian Act”.
„Orice oraș este ca o poezie. Are ritmul lui. Dacă am putea transcrie în versuri tot ce vedem? Și dacă ce vedem noi are și o melodie? Aradul are un vibe pe care inițial l-am văzut doar în poze și acum l-am descoperit, cu tinerii din tabăra de muzică”, detaliază Loredana Căvășdan, coach vocal la Vocea României și Vocea României Junior.
„Mi-ar fi plăcut ca atunci când eram adolescent, cineva din stuff-ul artistului meu preferat să fie în oraș și să-mi povestească ce-i în spatele unei melodii. Să-mi spună cum fac să-mi duc pasiunea mai departe. Eu am reușit fiind autodidact. De aceea, vreau să dau mai departe din energie și bucuria mea pentru muzică”, a detaliat Marius Mirică, producător muzical la Narcotic Sound, care a semnat producții precum „Suena”, „Hope”, „Mamasita”, „Danca Bonito” și „Poesia de Amor”. De asemenea, brandul a compus pentru artiști precum 3rei Sud Est, Delia, Anna Lesko, Like Chocolate, Impact sau Matteo.
„Partea cea mai faină din muzică este că poți oricând să descoperi următorul vocalist sau instrumentist care să dea peste cap orice top muzical. Iar cei de la Neverland Place m-au convins să îl cunosc sau s-o cunosc, lucrând cu tinerii din orașele din afara Bucureștiului. Iar până acum, am găsit pasiune și energie cât să mă gândesc care dintre ei va fi curajosul care merge mai departe într-o carieră muzicală”, explică Virgil Dulceanu, producător muzical.
„O pasiune cultivată în timp poate deveni o meserie. De aceea sunt trainer în tabăra de muzică a Neverland Place, pentru că pasiunea și îndrumarea pe care eu am primit-o la timpul potrivit mi-a adus portofoliul de astăzi”, a punctat și George Nemeznic, inginer de sunet care are în portofoliu numeroase colaborări cu artiști precum Bere Gratis, Baba Novak și HiQ.
De asemenea, copii au lucrat alături de Alexandra Ghease pentru a învăța mișcări coregrafice profesioniste. „Dansul ajuns la nivel de performanță presupune ore petrecute în sala de repetiții în defavoarea altor activități, însă pe scenă nimic nu mai contează. Pasiunea n-are limite, de aceea sunt aici, pentru că ea se regăsește în orice sală de dans”, Alexandra Gherase, coregraf și dansator profesionist.
Citiți principiile noastre de moderare aici!