„Experienţe împreună” – aşa sună sloganul de promovare al Telekom România. O adevărată experienţă cu această companie a trăit şi un arădean, client al firmei de telecomunicaţii. Mama sa – decedată la 27 aprilie 2015 – a primit zilele acestea din partea operatorului o adresă prin care este anunţată că „în urma acceptului tău telefonic din data de 29 iulie 2015, ne face plăcere să îţi confirmăm că, începând cu data de 29 iulie 2015, beneficiezi de oferta noastră pentru…”
Detaliile scrisorii Telekom către abonatul decedat nu sunt importante în cazul de faţă. Important e că reprezentanţii companiei au reuşit să găsească o modalitate de a intra în legătură, de a vorbi la telefon cu Susana D., moartă de aproape patru luni. „Dacă pot să vorbească cu mama, foarte bine. Dar dacă ar reuşi să vorbească şi cu tata – care e mort, şi el, de mai mult timp –, atunci m-aş bucura şi mai mult. Pentru asta, aş fi chiar dispus să plătesc, în continuare, toată viaţa, abonament la Telekom” – spune protagonistul „experienţei” cu Telekom. Cum e greu de crezut că astfel de legături paranormale se vor (re)stabili în viitor, arădeanul a solicitat companiei de telecomunicaţii rezilierea contractului al cărui titular este mama sa. De menţionat că Susana D. locuia singură, la o adresă diferită de cea a fiului, iar după moarte facturile Telekom au continuat să-i fie transmise deşi nimeni nu mai vorbea de la acel număr de telefon.
Să vedem ce are de spus Telekom în cazul de faţă.
Pornind de la afirmaţia celor de la companie, potrivit căreia la data de 29 iulie 2015 au avut o convorbire telefonică cu (defuncta) Susana D., am întrebat cum au reuşit să o contacteze. „Sigur nu am vorbit cu persoana decedată – ne-a spus Gabor Nagy, şef magazin Telekom Arad. Ce îmi închipui eu că s-a putut întâmpla în momentul când s-a introdus solicitarea este că s-a greşit o cifră la numărul de telefon sau aşa ceva… Şi atunci, în loc să se facă prelungirea de contract cuiva cu care s-a discutat într-adevăr, s-a făcut din greşeală pe numele persoanei respective. Dar se reglementează situaţia, facem revenirea şi anulăm contractul care s-a făcut eronat. Din păcate, lucrând cu oameni, cu sute şi mii de clienţi, se mai întâmplă şi greşeli. Dar, fără nicio problemă, se anulează contractul şi, în cel mai scurt timp, se va face şi rezilierea contractului. Suntem deschişi către toate problemele şi încercăm să le rezolvăm cât mai repede şi cât mai corect posibil. Eu voi demara acum procedurile pentru reziliere şi nu vor exista niciun fel de repercusiuni din cauza acestei greşeli pe care ne-o asumăm şi pentru care ne cerem scuze” – a încheiat reprezentantul Telekom Arad.
Citiți principiile noastre de moderare aici!