Arad. Echipele Delgaz Grid vor fi pe teren pentru a asigura alimentarea cu gaze naturale și energie electrică a clienților, însă activitatea de relații cu publicul va continua să se desfășoare exclusiv online, respectiv telefonic și după ridicarea stării de urgență din România, impusă de pandemia de coronavirus.
Astfel, preluarea cererilor de racordare la rețea și emitere a avizelor de amplasament se realizează prin intermediul site-ului www.delgaz.ro. Agenții companiei pot fi contactați zilnic, de luni până vineri, în intervalul orar 8.00-16.00, datele de contact regăsindu-se pe https://delgaz.ro/despre-noi/servicii-online.
Clienții pot trimite indexul citit la adresa de email programari-citire@delgaz-grid.ro, respectiv la numerele de telefon 0753.312.522 sau 0753.101.977 (de luni până vineri, între orele 8.00-17.00). Tehnicienii companiei sunt echipați cu măști și mănuși de unică folosință pe care le utilizează pe toată durata intervențiilor de pe teren. Totodată, atunci când sunt solicitați să intervină la instalațiile interioare, aceștia se asigură că păstrează distanța de siguranță de minim 1,5 metri recomandată față de celelalte persoane.
Delgaz Grid asigură serviciul de permanență, 24 ore/7 zile, unde pot fi semnalate disfuncționalități în ceea ce privește alimentarea cu gaze naturale sau energie electrică. În cazul în care simt miros de gaz, clienții sunt rugați să apeleze numerele de telefon pentru situaţii de urgenţă: 0800.800.28 și 0265.200.928.
Pentru a semnala întreruperile în furnizarea energiei electrice, furturi de energie sau de echipamente, clienții sunt rugați să apeleze numerele pentru deranjamente: 0800.800.929, 0232.200.430, 0232.200.431 și 0232.200.432.
Trimite articolul
XPoza pe care o expuneti ar trebui sa se intituleze “NU FACETI ASTA”.
Este interzis prin lege tipul de montaj prezentat .
Bună seara as dori punerea aparatului la gaz