ARAD. Joi, 5 decembrie, orele 15.00, Primăria Municipiului Arad anunţă organizarea unei dezbaterii publice privind proiectul de hotărâre pentru reabilitarea fațadelor clădirilor „proiectul de hotărâre privind aprobarea Programului multianual, Listelor de inventariere a clădirilor, Zonelor de acţiune prioritară şi a Regulamentelor de intervenţie aferente, pentru creşterea calităţii arhitectural – ambientale a clădirilor din municipiul Arad, conform Legii nr. 153/2011, cu modificările şi completările ulterioare – iniţiativa primarulu” se arată în comunicatul primăriei. În discuție sunt 230 de clădiri cu probleme în zona istorică şi protejată a Aradului, ale căror faţade şi acoperişuri ar trebui renovate. Primele 50, adică cele mai afectate, vor primi până la finele anului notificări din partea Primăriei Arad pe tema obligaţiei de a trece la reabilitarea clădirilor.
Potrivit proiectului proprietarii au termen 60 de zile de la momentul primirii notificării să anunțe dacă vor face renovarea pe banii lor sau pe banii de împrumut ai primăriei, pe care trebuie să-i ramburseze apoi în termen de 5 ani.
Cei care doresc să-și exprime părerea pe acest subiect o pot face în cadrul dezbaterii de joi iar recomandările formulate vor ajunge pe masa aleșilor locali. Proiectul de hotărâre poate fi studiat la Serviciul Relaţii cu Publicul – camera 5 şi pe site-ul Primăriei Arad la adresa www.primariaarad.ro
Informaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon 0257/281850, interior 194.
Citiți principiile noastre de moderare aici!