Pe lângă lucrările de reabilitare şi amenajări interioare comandate de curând de administraţia locală, acum, Primăria a anunţat atribuirea licitaţiilor care viziează dotarea instituţiei cu tehnică de calcul, realizarea unei reţele wireless în clădirea cu pricina, precum şi înnoirea programului informatic utilizat la încasarea impozitelor şi taxelor locale.
Pe scurt, totul a costat peste 960.000 lei.
Conform datelor publicate de Primărie, s-au cumpărat computere, imprimante laser şi surse de alimentare electrică discontinuă de la singurul ofertant în cadrul licitaţiei, firma arădeană BB Computer, cu suma de 123.594 lei.
Achiziţia echipamentelor de reţea şi instalarea acestora pentru realizarea unei reţele wireless (fără fir) în noua clădire a Direcţiei Venituri s-a făcut tot de la aceeaşi firmă, la preţul de 362.657 lei.
Totodată, s-a făcut un upgrade la programul informatic, prin implementarea unui modul de management grafic al masei impozabile şi declaraţii on-line la Direcţia Venituri a Municipiului Arad, pentru care s-a plătit 474.193 lei. Programul informatic a fost furnizat de firma INDECO SOFT S.R.L. din Baia Mare.
JA – S.B.
Citiți principiile noastre de moderare aici!