În noua locație, arădenii au suficient loc pentru a-și parca mașinile, în curtea interioră existând peste 200 de locuri de parcare. Noul spațiu, prezentat luni de mai marii Primăriei Arad, este compus din două clădiri: cea destinată relaţiilor cu publicul (casierii) și cealaltă birourilor direcției, fiecare cu o suprafață de peste 400 mp. Mai bine de doi ani a durat construcția noului sediu, care a costat aproximativ 900.000 lei. Arădenii care își vor plăti impozitele vor beneficia în viitorul apropiat și de un automat cu bonuri de intrare pentru a se elimina cozile.
Prezent la inaugurare, edilul Aradului, Gheorghe Falcă, s-a arătat mulțumit de noua locație şi a precizat că majoritatea serviciilor publice care sunt în relații directe cu cetățenii au intrat în procedură de modernizare.
„În primă fază, s-a mutat Direcția de Asistență Socială, urmată de noua locație corectă pentru Buletine și Pașapoarte. Acum inaugurăm sediul Direcției Fiscale, atât din punct de vedere al relației cu publicul, cât și din punct de vedere al funcţionării direcției. Totul, într-o locație bună, cu dimensiuni foarte mari și cu acces direct, deoarece din toate părțile orașului se poate ajunge foarte ușor în Piața Romană. S-a venit aici dintr-o locație foarte aglomerată, unde locurile de parcare erau insuficiente și unde casieriile nu funcționau în condiții optime”, a declarat Gheorghe Falcă, primarul Municipiului Arad.
Citiți principiile noastre de moderare aici!