Între 7 noiembrie 2018 și 1 februarie 2019 s-a desfășurat selecția pentru ocuparea posturilor vacante de director economic, director tehnic și director tehnic adjunct din cadrul SC. Compania de Transport Public SA Arad, selecție organizată de o companie specializată în recrutarea resurselor umane.
Concurs pentru trei posturi
În urma anunțurilor de angajare, cei de la CTP s-au ales cu câte două dosare depuse pentru posturile de director economic și director tehnic, respectiv un candidat pentru cel de director tehnic adjunct. Atât pentru postul de director economic, cât și pentru cel de tehnic, câte un candidat a fost din interiorul companiei, respectiv câte unul din exterior. La proba scrisă și la cea de interviu, însă, s-au prezentat doar cei din interiorul CTP Arad, astfel că până la data de 1 februarie – data concursului – au trimis scrisori de intenție doar ec. Angelica Mateuț, contabilul șef al CTP, pentru postul de director economic, ing. Cătălin Baltă, șeful serviciului tehnic, pentru postul de director tehnic, respectiv ing. Gheorge Toader, șeful sectorului mentenanță auto, pentru cel de director tehnic adjunct. Pe 1 februarie, cei trei candidați au susținut proba scrisă și interviul, toți fiind declarați admiși.
Trei din cinci candidați
Pentru funcția de director economic, economistul Angelica Mateuț a obținut 60 de puncte la proba scrisă, respectiv 91,25 de puncte la interviu. Pentru cea de director tehnic, inginerul Ioan Cătălin Baltă a obținut 60 de puncte la proba scrisă și 80 la interviu, iar pentru postul de adjunct al acestuia, inginerul Gheorghe Toader a obținut aceleași punctaje. Cei doi directori tehnici se vor ocupa de parcul de autobuze (directorul adjunct) și de cel de tramvaie (directorul tehnic), fiind angajați pe post pe o perioadă nedeterminată. Directorul economic, în schimb, are un mandat de patru ani. „Are un mandat de patru ani, exact ca mine, cu evaluare lunară a activității”, spune Claudiu Godja, directorul CTP Arad.
În așteptarea bugetului
La fel ca mai toate instituțiile și companiile aflate în subordinea instituțiilor publice, și Compania de Transport Public așteaptă…banii. „Nu putem face nicio achiziție, funcționăm la nivelul minim de cheltuieli, adică doar cele neapărat necesare. Însă cheltuielile cresc de la o lună la alta, curentul e tot mai scump, căldura e tot mai scumpă, euro crește, iar noi cumpărăm piesele de schimb pentru autobuze și tramvaie de la furnizori care le achiziționează în euro. Partea și mai proastă este că s-a făcut vreme bună și am putea efectua lucrările necesare. Doar că nu sunt bani, până nu vine bugetul”, spune Claudiu Godja, directorul general al CTP Arad.
Citiți principiile noastre de moderare aici!