ARAD. În accident au fost implicate două camioane, unul de tip frigorifer, iar celălalt încărcat cu piatră. Din primele informații de la fața locului, o persoană este încarcerată. La locul accidentului s-au deplasat un echipaj de descarcerare, o autospecială SMURD și o autospecială de stingere de la Secția Bârzava. De asemenea, la fața locului a fost trimis și elicopterul SMURD. Echipajul de descarcerare acționează pentru eliberarea persoanei.
Urmează să se stabilească cauzele și împrejurările în care a avut loc evenimentul rutier.
Vom reveni cu amănunte.
UPDATE: Victima a fost descarcerată, este conștientă și a fost predată echipajului SMURD Bârzava pentru transportul la elicopterul SMURD.
FOTO: ISU ARAD
Trimite articolul
XIn prima faza m am gandit ca cel frigorific era incarcat cu carne la carlig si a intrat in balans de asa natura incat nu a mai putut sa l stapaneasca , pe urma am vazut pozele si vad ca era incarcat cu colete , ori idiotul a adormit ori a avut o asemenea viteza ( fiind pe magnet ) incat a scapat camionul de sub control , bine ca nu sa intersectat cu cu turism , acum aflam iar de decese din cauza unui cretin , ar fii interesant si sa se spuna cum se prezenta programul de condus al individului , nu de alta dar de atatea ori vad camionagii cum imediat dupa terminalul de intrare in Romania , cel de pe autostrada de la Nadlac , intra in parcare si in 5 min au si plecat… normal ca le ajunge acele 5 min pt a isi monta magnetul pe limitator si a ,, intra automat la pauza ,, kamikaze tampite !!!!!
Șpaga loveste din nou ! Dati spaga si ajungeti clientii spitalelor si firmelor funebre… mai devreme sau mai târziu ! Spune nu șpaga pentru permis !
Am lucrat pe 3,5t intern si aveam la dispoziție 22 de ore sa parcurg ruta Arad – Sibiu- Brașov- Bacău- Arad. Nu ajungeam bine in Arad ca eram sunat de către șefa de coloană si trimis inapoi in cursă după ce dormeam 3 maxim 4 ore. De cateva ori am avut inclusiv 6,4t pe cântar la un citroen jumper care în fișa tehnică scria ca sarcina lui maxim autorizată ii de 3,5t. Nici pachetul de țigări nu-mi intra sub carosată, dar pe nimeni nu interesează că șoferii de transport mărfuri mor din cauza patronatelor si a dispecerilor. În 8 zile ajungeam să parcurg în medie 14000 de kilometri.
Mai bine făceați articol cu cei care fura de la accidente.
Îşi merită soarta mulţi jmekeri pe şosele si sa nu cumva sa îi claxonezi sa le faci observaţii că se dau jos din Masina sa te bată!
Nu știu vinovatul, dar cretini pe șoselele patriei sunt cu grămada,oare ce viteză au avut?
“ANONIM” te-ai bagat si tjn in seama.Stii tu ce sa intamplat acolo ? Iar de magnet , e cam inutin pe camioanele noi, nu spun ca nu sunt alte variante, dar imediat ce e un accident, doar la asta va pripepeti , a avut magnet, a mers tare, are bmw sau mei stiu eu ce, dar nixi unul nu va bazati pe nimic , doar rabufneste frustrarea din voi.
Anonimule vn sa nu taci tirul era incarcat cu carne probabil ca a facut balans . Dar daca erai tu idiotul de la volan ? Asa cum il numesti pe saracu om!!!Sau daca era cineva din familia ta ? Mai erai tare in cioc acuma ?
De ce tot timpul acuzam șoferii în zona respectiva după fiecare ploaie acolo mașinile care iasă din cariera scot pe sosea noroi și nu curata nimeni carosabilul plus ca ieșirea din cariera este situata într-o curbă.
Am lucrat sofer pe ruta ARAD – SIBIU- Brasov – Bacău- Arad, pe un citroen jumper care în fișa tehnică scria ca sarcina lui maxim autorizată ii de 3,5t. Aveam 22 de ore sa parcurg acest traseu. De multe ori am fost încărcat peste sarcina maxima autorizată, iar in 8 zile ajungeam să conduc 13000 de kilometri. Drept urmare nu șoferii sunt de vină, ci patronii care sunt flămânzi după bani.