În urmă cu câteva săptămâni semnalam în ziarul nostru faptul că, pe unele porţiuni între Pecica şi Nădlac, pe drumul naţional 7 au apărut gropi şi denivelări. Odată cu venirea iernii se vede cu adevărat modul în care s-a lucrat la această şosea. Constructorul s-a grăbit să finalizeze ultimii kilometri ai lucrării, iar rezultatele se văd acum.
Încă din vară am primit sesizări despre faptul că se asfaltează, chiar dacă plouă. În acele momente, atât reprezentanţii drumurilor naţionale, cât şi cei ai firmei care s-a ocupat de modernizarea şoselei, ne asigurau de faptul că partea carosabilă nu va avea de suferit, deoarece sunt folosite tehnici noi care permit şi astfel de asfaltări.
Sute de gropi
După gropile apărute sporadic între cele două localităţi de frontieră, după primul îngheţ sute de metri de asfalt au cedat în Pecica. Din metru în metru apar gropi adânci de 10 centimetri. Şoferii blamează societatea care a executat lucrarea şi Ministerul Transporturilor care a comandat modernizarea, spunând că înainte de asfaltare drumul era mult mai bun decât acum. Deşi lucrarea beneficiază de un termen de garanţie, încă nu am aflat dacă va fi reparat sau nu pe banii societăţii care a câştigat contractul.
Ca de fiecare dată, reprezentanţii secţiei din Arad a Drumurilor Naţionale nu au voie să vorbească. Nici cei de la regionala Timişoara nu ne pot ajuta cu informaţii, chiar dacă există o persoană desemnată să se ocupe de calitatea lucrărilor efectuate în partea de vest a ţării. Iar reprezentanţii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale, singurii abilitaţi să ofere informaţii, ne comunică faptul că vom primi răspuns în maximum 30 de zile de la data depunerii unei cereri în acest sens.
A.G.
Citiți principiile noastre de moderare aici!