“După anunțarea restricțiilor de tonaj pe sectorul DN 68A Margina – Holdea, traficul înregistrat la contorul de trafic de la Coșava a înregistrat scăderi, după cum urmează: în perioada 1 ianuarie – 9 mai, s-au înregistrat valori de trafic, la Coșava, între 8.000 și 12.500 de autovehicule pe zi. Începând cu data de 10 mai, când au intrat în vigoare restricțiile, valorile de trafic au variat, la același contor, între 7.200 – 10.700 autoturisme pe zi”, se arată în datele DRDP. Trebuie precizat faptul că restricţia se referă numai la traficul greu, la camioanele de marfă, autoturismele având dreptul să circule pe drumul respectiv.
Unde s-a mutat traficul greu care a dispărut de pe segmentul de drum aflat în lucru? În cea mai mare parte, pe DN 7.
„În ceea ce privește rutele alternative, s-au făcut comparații între 10-16 aprilie și 10-16 mai, iar datele sunt următoarele: pe DN 7, la contorul de la Ilteu, judeţul Arad, în perioada menționată din luna aprilie 2021 erau înregistrate circa 3.150 de autovehicule pe zi, iar în perioada analizată din luna mai 2021, au fost aproximativ 5.650 de vehicule”, ne mai spune Alina Sabou.
Pe cealaltă rută alternativă, care trece prin Caransebeş, au fost identificate creşteri ale valorilor de trafic pe DN 68, dar mult mai mici faţă de cele din judeţul nostru.
“La contorul de la Glimboca, în perioada menționată din luna aprilie 2021 erau înregistrate 6.700 de autovehicule, pentru ca în perioada analizată din luna mai 2021 să fie înregistrate circa 7.760 de vehicule”, ne-a mai transmis Alina Sabou.
Trimite articolul
XDupa 10 iulie cind se finalizeaza lucrarile,incep reparatiile….
A inceput sa se strice DN7. Apar, deja, gropi si santuri. Cand va fi gata celalalt drum, DN7 il vor uita si va ramane plin de gropi.
Bravo ca cineva a observat ca au crescut valorile de trafic pe DN7. Orice om normal isi dadea seama de asta si ar fi luat niste masuri. La noi nimeni nimic. Ne minunam cat a crescut traficul,dar politia si cei care raspund de drumurile judetene nu au facut NIMIC. Stau pe drumuri laturalnice si dau amenzi pentru asigurari ,treceri de pietoni si alte rahaturi,dar sa fluidizeze circulatia in sensul de la Selgros, sau careva organ abilitat pentru sistematizarea circulatiei sa fi luat vreo masura cat de cat ,sa vada si soferul aradean ca Politia chiar este pentru noi si nu impotriva noastra,dar NIMIC. Asadar Aradul a picat din nou acest test!!!!!
-
in primul rand trebuie un echipaj cu radar zi si noapte in vladimirescu ,,,acolo camioanele claxoneaza la 3 dimineata ca nebunii si gonesc cu 90 la ora prin fata caselor oamenilor e salbaticie ar trebui ijp arad demis in bloc pt incompetenta!
Aradul are cele mai proaste ieșiri din oraș, demne de anii ’70-80 când vedeai o mașina când și când !Subdimensionate actualelor valori de trafic,neintretinute și fără un pasaj unde este necesar!