Municipalitatea arădeană anunţă începerea perioadei de depunere online a documentelor care atestă eligibilitatea solicitantului de finanțare și a autovehiculului uzat conform prevederilor Ghidului de Finanțare a Programului privind casarea autovehiculelor uzate.
„Primăria Municipiului Arad aduce la cunoștința persoanelor fizice, proprietari de autovehicule uzate care s-au înscris pe site-ul Administrației Fondului de Mediu (AFM) că pentru a participa în cadrul Programului privind casarea autovehiculelor uzate, începând cu data de 5 octombrie 2023 se pot depune on-line documentele care atestă eligibilitatea autovehiculului uzat și a proprietarului în Portalul de Servicii Electronice Primăria Municipiului Arad (ePortal), pe site-ul https://myarad.primariaarad.ro/. Pentru informații legate de desfășurarea programului, vă rugăm să consultai Regulamentul privind participarea persoanelor fizice în cadrul Programului casarea autovehiculelor uzate, derulat în co-finanțare cu Administrația Fondului pentru Mediu prin accesarea site-ului www.primariaarad.ro, secțiunea servicii publice, mediu, sau accesând link-ul: https://www.primariaarad.ro” – transmite Primăria Municipiului Arad.
Trimite articolul
Xasta nu erau la 1 august, acum se mai depun odata
Cea ma tare faza este ca trebuie sa incarci online un acord ca iti dai masina la rabla local. Asta dupa ce depui actele ca sa iti casezi masina.