Şoseaua pe care şi-a pierdut viaţa Graţiana Răuţ are astăzi peste 400 de gropi între Sântana şi Pâncota. Inventarul craterelor se poate face cu uşurinţă, pentru că viteza de deplasare nu poate fi mai mare de 40-50 la oră, altfel accelerarea i-ar putea fi fatală oricărui şofer, indiferent de cât de experimentat ar fi. Recomandarea noastră este să evitaţi această şosea. La fel şi varianta alternativă, cea prin Horia – Şiria. Eventual, puteţi lua legătura cu Aerodromul Charlie Bravo, pentru a încerca să zburaţi. Ar putea fi o variantă pe care Aeroclubul cu acelaşi nume ar putea să o ia în considerare pentru a-i ajuta pe oamenii din zonă să ajungă în siguranţă, la destinaţie, în condiţiile în care cele peste 400 de gropi care se găsesc de-a lungul celor 16 kilometri de drum, dintre Sântana şi Pâncota, stau zilnic la pândă, pentru a distruge vehicule sau chiar pentru a ucide oameni.
În februarie 2015, Graţiana Răuţ, în vârstă de 24 de ani, din Olari, a murit după ce a dat peste o groapă, pe care ar fi încercat să o evite, ajungând pe contrasens şi lovindu-se de un camion. Administratorul drumului nu a fost, însă, găsit vinovat. De atunci au trecut mai bine de doi ani, iar drumul cu pricina a rămas la fel. Singura diferenţă este aceea că gropile au devenit cratere, iar diametrul lor este demn de comparat cu tranşeele de luptă.
Reparat din banii judeţului
Gropile ar urma să dispară, spun mai marii CJA, în acest an, în condiţiile în care administraţia judeţului a decis să nu mai aştepte bani de la alţii, ci să repare acest drum, în acest an, din banii judeţului, adică al arădenilor.
Citiți principiile noastre de moderare aici!