“Reamintim că, în ultimele două luni, pe sectorul cel mai grav afectat dintre Coșava și Coșevița s-a refăcut integral fundația drumului, pe sectorul Coșevița – Holdea s-au așternut covoare asfaltice, au fost executate alte reparații, s-au completat acostamentele, s-au refăcut marcajele, s-au înlocuit indicatoarele rutiere, s-a montat parapet metalic, s-a defrișat lăstărișul, s-au reprofilat șanțurile etc”, spun cei de la DRDP Timișoara.
Având în vedere că traficul pe acest tronson de drum național a fost foarte ridicat chiar și în condițiile restricționării vehiculelor de mare tonaj, cei de la DRDP îi îndeamnă pe șoferi să ruleze cu prudență sporită, să crească distanța de siguranță între autovehicule şi să respecte semnificația indicatoarelor și a marcajelor rutiere.
Trimite articolul
XAcum pot să se apuce să repare DN7, acum acesta fiind grav afectat după traficul greu și lipsa restricțiilor pe timpul caniculei.
-
…mai astepata tu….problema este ca decum treci de zam(hd) dn7 este drumul este autostrada….
-
Eu as fi îngrijorat cât o sa tina? La câte tiruri trec acolo nu cred ca în 2 luni puteau face lucrări calitative
-
Foarte bine, în sfârșit un ministru tânăr care face ce zice(nu doar gargară politică), baftă în continuare că sunt foarte multe de făcut!
Este foarte bine ca s-a terminat drumul înainte de termenul stabilit,probabil au fost făcute efor
turi de cei care au lucrat acolo,dar ministrul chiar nu are cu se lauda. Sa vii și sa bați toba ca ai terminat drumul de citiva km,cind celelalte cai de acces sunt varza,cred ca e caraghios.