Cu toate acestea, nu putem afirma că în acest domeniu totul merge ca pe roate şi călătorii sunt mulţumiţi pe deplin. Desfiinţarea unor linii de tramvai, modul cum au fost amplasate unele staţii, aşteptarea îndelungată a tramvaielor – de multe ori în frig şi ploaie -, sunt cele mai mari nemulţumiri ale călătorilor. Dar şi faptul că la întoarcerea în depou, de cele mai multe ori tramvaiele lasă călătorii în staţii.
Cu siguranţă o parte din aceste carenţe ar putea fi remediate dacă vatmanii ar fi controlaţi cum respectă graficul de transport. Cu acest prilej, conducerea ar afla şi faptul că la cap de linie (la Făt Frumos) se adună şi trei-patru garnituri de tramvaie în timp ce călătorii îşi pierd răbdarea aşteptând prea mult până să vină un tramvai.
Cred, în acelaşi timp, că nu ar fi lipsit de interes ca cineva să se gândească la o reamplasare a unor staţii de tramvai. Nu cred că este corect ca de la Burza până la Catedrală să fie numai o staţie de tramvai, în timp ce între cele două staţii, de cele mai multe ori vatmanul trebuie să oprească la nu mai puţin de trei stopuri. Şi asemenea exemple ar mai putea fi date.
Mă opresc aici cu însemnările de faţă, nu însă înainte de a nota şi faptul că dimineaţa, între orele 7.30-8.30, când se duc muncitorii la lucru şi elevii la şcoală, aglomeraţia este destul de mare şi cu greu apuci un loc pe bancă. Şi cum celor din urmă le lipsesc cei şapte ani de acasă, părinţii ori profesorii nu le spun acest lucru, vezi cum oameni bătrâni abia se ţin de bare, că nu le cedează nimeni locul.
P. C.
ARAD
Citiți principiile noastre de moderare aici!