Agenţia Naşională pentru Ocuparea Forşei de Munca a lansat campania de comunicare privind serviciile SPO – Serviciul Public de Ocupare, oferite tinerilor şi angajatorilor.
Campania se desfăşoară în cadrul unui proiect strategic finanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane care are ca obiectiv general creşterea gradului de vizibilitate a serviciilor SPO în randul tinerilor aflaţi în căutarea unui loc de muncă şi în rândul angajatorilor. Proiectul are o durată de 18 luni şi un buget total de 10.016.900 lei.
Pentru aceasta campanie au fost realizate 1.201.200 pliante şi broşuri, 11.000 postere, 3.000 de mape şi 2.500 de foi imprimate.
O parte din aceste materiale vor fi folosite de AJOFM Arad, în vederea dotării biroului de self-service din cadrul instituţiei, acesta fiind unul din cele 47 de birouri care vor fi create prin implementarea altui proiect cu finanţare din Fondul Social European.
Nu în ultimul rând, s-a creat site-ul www.muncesti.ro care va promova mesajele campaniei printr-o activitate intensă de PR online.
Măsuri la Arad
„Măsurile active prestate de AJOFM Arad pentru angajatori până la finele lunii septembrie 2010 au fost realizate după cum urmează:
stimularea angajatorilor pentru încadrarea în muncă a şomerilor s-a realizat prin subvenţionarea locului de muncă a 419 persoane peste 45 de ani, 4 întreţinători unici ai familiilor monoparentale, şi 5 şomeri care mai au 3 ani până la îndeplinirea condiţiilor de pensionare; subvenţionarea locului de muncă pentru 107 proaspăt absolvenţi şi 3 persoane cu handicap; încadrarea a 182 de persoane prin ocuparea temporară a forţei de muncă în lucrări publice de interes comunitar; etc”, explică director executiv AJOFM Arad, Horia Ocolicean.
JA-A.P.
Citiți principiile noastre de moderare aici!