„Îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii constă în rezolvarea în timp cât mai scurt posibil a reclamaţiilor justificate şi răspunsuri clare şi argumentate pentru lămurirea clienţilor în cazul reclamaţiilor nejustificate”, se menţionează în documentul oficial trimis de reprezentanţii companiei de termoficare către CLM.
Din calculele făcute de contabilii de la CET H, dacă această măsură intră în vigoare, vor fi economisiţi în fiecare an 146.200 de lei. Iar banii reprezintă nici mai mult, nici mai puţin decât „păstrarea pe cât posibil a majorităţii clienţilor actuali”, după cum spun cei de la CET.
Această măsură, însă, arată indirect faptul că, până în prezent, problemele clienţilor nu erau rezolvate în „timp cât mai scurt posibil”. Cei de la companie şi-au dat seama, în ceasul al 13-lea, că arădenii care plătesc sume exorbitante pentru căldură ar trebui… respectaţi. Pentru CET H s-ar putea să fie, însă, prea târziu.
JA-A.G.
Caldura este prea scumpa pentru CET Hidrocarburi
Citiți principiile noastre de moderare aici!