Este vorba de pista proiectată pentru tronsonul BERD II, care va demara în 24 iunie, gândită iniţial să facă legătura cu pista de biciclete de pe BERD I, lucrare finalizată, ajunsă în faza recepţiei însă fără pista cu pricina. Câteva probleme cu Poliţia şi alte câteva probabil de proiectare au fost unele dintre motivele care au eliminat de la execuţie pista de biciclete de pe tronsonul Vlaicu-UTA-Podgoria-Boul Roşu.
Obiectivul a rămas, însă, în picioare pe tronsonul Boul Roşu – Calea Timişorii până la intersecţia cu strada Ştefan cel Mare. Primarul Gheorghe Falcă a declarat, de curând, că acest tronson va beneficia de o pistă de biciclete, pe toată lungimea lui şi că pista va fi legată de cea de pe Malul Mureşului. Faptul ne-a fost confirmat ieri şi de Răzvan Popa, directorul executiv al Direcţiei tehnice a Primăriei, care susţine că proiectul gândit de Municipalitate privind pistele de biciclete de pe malul Mureşului, care se vor intersecta în două-trei puncte cu Bulevardul Revoluţiei şi vor face legătura şi cu centrul vechi va continua pe tronsonul BERD II.
Cum arată?
Pista de biciclete de pe acest ultim tronson va fi amenajată în vecinătatea trotuarelor (va muşca un pic din acestea) şi va fi delimitată cel mai probabil cu ajutorul unor borduri de partea carosabilă, pentru a oferi protecţie bicicliştilor.
Probleme
Problema bicicletelor este una larg dezbătută în ultimul timp în Arad, cea mai recentă dintre discuţii fiind cea legată de reglementările cuprinse în regulamentul de gospodărire a municipiului, acolo unde se vorbea de sancţionarea celor care merg pe biciclete pe alt traseu decât cel clar delimitat pentru această operaţiune. Trasee absente, însă, în Arad.
A.B.D.
Citiți principiile noastre de moderare aici!