Sunt vizate facturile consumatorilor din municipiul Arad şi din alte câteva localităţi din judeţ. Aşadar, facturile emise în luna noiembrie vor fi distribuite la domiciliile clienţilor de către o firmă specializată. „Serviciul a fost externalizat pentru municipiul Arad și următoarele localități: Vladimirescu, Mândruloc, Cicir, Horia, Livada, Sânleani, Zimandul Nou, Zimand Cuz, Andrei Șaguna, Zăbrani, Neudorf, Aluniș, Frumușeni, Fântânele, Șagu, Cruceni, Vinga, Mănăștur, Mailat, Iratoș, Variașu Mare, Variașu Mic”, anunţă reprezentanţii Companiei de Apă. Aceştia spun că, dacă arădenii nu primesc facturile, să sesizeze telefonic acest aspect.
“Dacă apar situații în care consumatorii nu primesc facturile, aceștia sunt rugați să sesizeze telefonic Compania de Apă Arad la numărul 0257/270843 – Biroul Abonați sau prin email: info.factura@caarad.ro. Plata facturilor se poate face la punctele de încasare Paypoint si Un-doi Centru de plăți, la casieriile Companiei, online – pe pagina de internet www.caarad.ro accesând link-ul către pagina de plată – PLATA DIRECTA FACTURA, prin plată directă prin aplicație bancară- la BCR, Banca Transilvania si Raiffeisen sau la aparatele multifuncționale BCR”, mai spun cei de la companie.
Trimite articolul
XDE CE NU ARE COMPANIA DE APA UN SITE UNDE SA NE PUTEM CREA UN CONT,SA PRIMIM FACTURILE PE MAIL,SA LE PUTEM GESTIONA MAI USOR..BINEINTELES CINE ARE POSIBILITATE SI CUNOSTINTELE NECESARE,DAR MAREA MAJORITATE PLATIM ONLINE, ASA AR FI FRUMOS SI MAI USOR…
….SUNT CURIOS CINE VA SUPORTA EXTERNALIZAREA FACTURILOR..!
-
Le trimiti solicitare si iti trimit pe email factura. Si contorul il poti trimite tot pe email. Eu am asa de doi ani.
“Dacă apar situații în care consumatorii nu primesc facturile, aceștia sunt rugați să sesizeze telefonic Compania de Apă Arad”
Deci sa inteleg ca dau vina pe consumatori daca acestia nu platesc in timp ca nu le ajunge factura?
Oare cu cat se plateste consumatorul pentru acest serviciu de sesizare?
-
Si o sa angajeze o firma de mana a patra (la fel ca si ceilalti furnizori de servicii), care jumatate de an nu o sa aibe suficient personal angajat sa distribuie facturile. La nr. de telefon poti sa suni, daca ai rabdare 2 ore sa-ti cante aceeasi muzica si tot la 30 sec. sa-ti spuna acceasi fraza robotul. Bineinteles ca nr. de reclamatii nu este gratuit.
Faceți un website unde să putem plăti online
SIFONARE, MARCA PNL. Gianina Pistru este director Compania de Apa. Deci … bani de partid. DNA sa vina sa va ia.
Metrul cub de apa consumat este cam ieftin. A urcat tariful la energie electrica, de ce nu creste si pretul la metrul cub consumat. Vreti ca Compania de Apa sa aibe pierderi? Nu e posibil asa ceva, trebuie actualizat tariful la metrul cub consumat.
https://pay.caarad.ro/ pentru cei care doresc sa plateasca online.A fost pusa in urma cu vreo 2 luni cred .Bafta.Eu aici platesc.
Compania de apă ar face bine să verifice și contoarele de apă,nu să plătească clientul 500 lei apă din cauza contorului defect,la Pecica se întâmplă frecvent și dacă ceri verificare mai plătești 450 .Oare nu ei ar trebui să solicite verificarea contorului ?