Reprezentanţii Polaris susţin că au decis „pentru a veni în întâmpinarea arădenilor domiciliaţi la casă, ca facturarea să se facă la sediul persoanelor fizice” şi au prezentat întreaga procedură: „În cazul în care aceste persoane nu sunt găsite la domiciliu, angajaţii Polaris prezenţi pe teren le vor căuta din nou, spre seară (pentru a acoperi toată plaja posibilă a orelor de lucru ale arădenilor). În cazul în care nici de această dată cel vizat nu este găsit acasă, angajatul societăţii noastre îi va lăsa la uşă un fluturaş prin intermediul căruia va fi înştiinţat că s-a emis factura pentru activitatea prestată de societatea noastră, pentru lunile august şi septembrie, va fi invitat să se prezinte la sediu pentru a-şi achita factura şi va fi informat asupra numărul acesteia”.
La bloc
În ceea ce priveşte asociaţiile de proprietari şi facturile emise pentru acestea, „sumele de plată aferente fiecărui apartament sunt incluse în cheltuielile lunare de întreţinere, la rubrica expres dedicată acestei activităţi”.
Pentru nelămuriri în privinţa facturilor, angajaţii Polaris M Holding susţin că stau tuturor la dispoziţie la sediul arădean al firmei, în Piaţa Plevnei nr. 3. Pentru a veni în întâmpinarea clienţilor societăţii, aceştia se pot adresa societăţii şi la adresa de mail comercialarad@polaris.ro.
Containere de gunoi spalate si dezinfectate
Pedepse la jumatate, pentru gunoi
Citiți principiile noastre de moderare aici!