ARAD. Gheorghe Falcă, europarlamentar PNL/PPE, a vorbit în plenul Parlamentului European despre necesitatea finalizării reţelei transeuropene de transport TEN-T.
„În primul rând, aș vrea să salut propunerea Comisiei Europene de Revizuire a liniilor directoare ale rețelei transeuropene de transport (TEN-T), întrucât Regulamentul actual stabilește un cadru comun pentru crearea unor rețele interoperabile cu o structură pe două niveluri, în Uniune, una în slujba cetățenilor pentru dezvoltarea pieței interne, precum și pentru coeziunea socială, economică și teritorială a Uniunii. De asemenea, Regulamentul acordă o atenție deosebită conexiunilor transfrontaliere, care vor îmbunătăți interoperabilitatea între diferitele moduri de transport și vor contribui la o integrare multimodală a transporturilor Uniunii, și ar trebui să țină seama și de dinamica de dezvoltare a sectorului transporturilor și de noile tehnologii ale viitorului. Transportul nu se oprește la granițe. Dacă optimizăm conexiunile feroviare, porturile și drumurile din întreaga Europă, nu numai că vom economisi timp și bani, ci vom stimula și locuri de muncă și creștere în UE. Conectivitatea îmbunătățită între diferite moduri de transport sprijină, de asemenea, tranziția către un transport mai eficient și mai durabil”, a declarat Falcă.
În continuare, europarlamentarul arădean a atras atenția că statele membre „ar trebui să desemneze o autoritate competentă unică în conformitate cu cadrele juridice naționale și cu structurile administrative proprii pentru a se asigura că proiectele privind rețeaua centrală vor beneficia de integrarea procedurilor de autorizare și vor avea un punct de contact unic pentru investitori, care să permită o gestionare eficientă și clară a procedurii generale”.
În ceea ce privește finalizarea reţelei TEN-T, europarlamentarul PNL a transmis:
„Având în vedere necesitatea urgentă de a finaliza rețeaua centrală TEN-T până în 2030, simplificarea procedurilor de acordare de autorizații ar trebui să fie însoțită de un termen-limită în care autoritățile competente responsabile ar trebui să ia o decizie globală privind construcția proiectului. Acest termen-limită ar trebui să asigure o gestionare mai eficientă a procedurilor și nu ar trebui să compromită standardele înalte ale Uniunii privind protecția mediului și transparență”.
În final, Falcă a dat exemplul investiției de pe coridorul IV paneuropean:
„Acest proiect european care vizează marea infrastructură a României (Frontieră – Curtici – Simeria), finanțat din fonduri nerambursabile, va transforma transportul feroviar român, dar și pe cel european. Coridorul de pe teritoriul României este parte din Axa prioritară TEN-T 22 (coridorului IV Pan-European) Nürnberg–Praga–Viena–Budapesta–Curtici–Simeria–Brașov–București–Constanța. În acest sens, vorbim de un transport pentru trenurile de persoane cu 160 km/h și 120 km/h pentru transportul de marfă. Investițiile în infrastructura feroviară trebuie să fie o prioritate pentru România și pentru Europa, transportul pe calea ferată fiind în mod cert o soluție verde eficientă”.
Trimite articolul
XIar planuri pana in 2030 sau chiar dupa! Ce ziceti domnule ex-primar despre parcarea subterana din Piata Avram Iancu si legatura subterana cu Piata Catedralei, proiect prezentat cu surle si tobe chiar de dumneavoastra in 2010?
-
👏👍
PS: după proiectul ăla “criminal arhitectural” (după modelul reabilitării Lic. E.GHIBA BIRTA) nici nu prea mă plâng, dar, însă, “plâng” după încă un Pod Rutier și de tramvai, peste Mureș, spre Aradul Nou, “plâng” după al doilea viaduct de pe Centură, “plâng” după Centura de Sud a Aradului, “plâng” după PARCARI SUPRATERANE, pe 3-4 nivele, cu locuri de parcare CU ADEVĂRAT SUFICIENTE, etc. TOATE PROMISE de mitomanul ăsta, dar rămase doar la nivel de “Studii de Fezabilitate” și de “Studiul studiului de Fezabilitate”, etc…!!!
-
Ai uitat PIRAMIDA !!!!
Și acoperirea terenului de sport al Liceului Ioan Slavici cu un tavan/planșeu din beton pe care se va amenaja o pădure…
ș.a.m.d.
Că linia de tramvai care duce la TAKATA nu ajungea. Poate era mult mai ieftin să fi prelungit linia spre Gai.
Și-apoi mega-pistă pentru biciclete care a fost făcută între Pădurice și str. Crișan și acoperită prin modernizarea Bd Revoluției ????????????????????????????????
Valoroasa luare de cuvint ! Cred ca parlamentarii europeni încă nu realizează ce geniu politic au alături. Poate ar trebui sa vada în ce hal a ajuns Aradul.
N-ati putea pune o poza cu Falca din spate? M-am saturat sa-l vad ranjind.
Macar ii invata pe europarlamentari romaneste, vai ce bine-i abureste https://www.youtube.com/watch?v=hzpDqM8GLhY . nu e singurul care vorbeste pe limba lui dar ma intreb cum se descurca pe acolo prin oras ca din spusele celor care-l cunosc personal nu stie nici o limba straina ?
-
Trebuie adus acasa urgent 😰indiferent chiar si in sac sau scinduri. Numai necesita aminare derbedeul, imediat acasa la Brad cu el.
De ce aradon il tot promoveaza pe acest bufon ?
Mare nerusinat!!!!! Falca n-a fost in stare in peste 15 ani de canceroasa administratie portocalie sa termine DOUA!!!! pasaje peste calea ferata ,a dus ARADUL in ruina ,apoi a dezertat!!!! Cata neobrazare la acest individ!!!!!!!!!
Popindaul asta sa dispara din Arad cu tot cu gunoaiele lui. Toti bastarzi si toate batistele care altadata erau pe terasa la Perla, Constructorul sau Libelula in cautarea cleiului de maimuta acum conduc judetul.
Baronul Local Falca impreuna cu fieful lui alcatuit din hoti, mincinosi, laudarosi, mafioti…
La cati europarlamentari are Romania sansa ca o idee romaneasca sa fie acceptata este zero. In loc sa fie 27 de voturi sunt sute de voturi, Romania are 32, Germania are vreo suta si etc. Sunteti si naiv si consecvent in prostie dle Falca
Ca Falca în sus sau în jos,ne am obișnuit, el e ca metastaza,întins este tot.Da ce e cu așa zis ziariști care îl preamaresc? Înseamnă ca e foame mare în presa arădeană, și ne putem aștepta și la alte ajutoare de la Brucsles. Oare merita ?
Falcao asta nu vrea sa accepte deloc-deloc ca vremea lui de mare sef in Arad e pe cale sa apuna , Bibart se contureaza clar viitor lider in PNL Arad , ca plezneste basica in Budhighoaia si Balciu-frunte ingusta….. nici nu mai conteaza !