„Compania de Apă Arad anunță că, în contextul prevenirii contactării și răspândirii virusului SARS-CoV-2, pentru protecția clienților și a angajaților, activitățile cu publicul se vor desfășura cu precădere telefonic și electronic. Accesul utilizatorilor va fi permis doar la casierii, pentru plata facturilor, și în situații excepționale, utilizatorii vor avea acces controlat. Biroul Relații Clienți Contracte se va ocupa cu promptitudine de toate solicitările, însă acestea vor fi trimise, prin email, la următoarele adrese: clienti@caarad.ro; clienti.avize@caarad.ro (documentații branșamente apă/ racorduri canal); contracte@caarad.ro (încheiere/probleme legate de contracte de furnizare apă)”, se arată într-un comunicat de presă al companiei.
Telefonic, există posibilitatea de contact la numărul 0257/270843, interior 5 sau 6 – pentru relații clienți sau interior 7 – contracte.
Trimite articolul
XBugetarii,noua clasă de lux a societății, oricum au cam făcut pe noi în timpul pandemiei. Nici înainte nu prea se băteau sa te ajute, însă acum s-au izolat total,spre deosebire de celelalte categorii din mediul privat,și au profitat din plin de context sa poată sta liniștiți și sa nu ii deranjeze nimeni în dulcea leneveala recompensată cu dărnicie de guvernanți. Și așa, în așa scurt timp, sintagma de “produs de buget” si-a schimbat radical semnificația. Va iubim.
-
Și voi pe noi!
Sa vedem o dezvoltare a implementării serviciilor se caută oameni