ARAD. Dată fiind starea de urgență instituită pe teritoriul României, în contextul epidemiologic actual, la Instituția Prefectului – Județul Arad au fost suspendate anumite activități. Este vorba despre audiențe, relații cu publicul, registratura generală și apostilarea actelor oficiale administrative, măsura fiind în vigoare până la data de 15 aprilie, urmând ca după această dată să fie luate noi decizii, în funcție de evoluția situației.
Pe telefon sau e-mail
Cetățenii și instituțiile publice se mai pot totuși adresa Instituției Prefectului prin alte mijloace decât prezentarea la sediul instituției: prin e-mail (pja@prefecturaarad.ro), fax (0257/280121, 0257/253877) și poștă (Instituția Prefectului – Județul Arad, municipiul Arad, Bulevardul Revoluției, nr. 75, județul Arad).
„Persoanele fizice care doresc apostilarea actelor oficiale vor depunde documentele doar prin corespondență, cu îndeplinirea condițiilor prevăzute la art. 8 din Instrucțiunile M.A.I.. cu nr. 82/2020 privind organizarea și desfășurarea activității de eliberare a apostilei pentru actele oficiale administrative. Solicitanții pot depune documentele și prin corespondență, dacă sunt îndeplinite următoarele condiții: *actul pentru care se solicită eliberarea apostilei este înstoțit de documentele prevăzute la art. 6 și art. 7; *documentele sunt transmise printr-un serviciu de curierat rapid, cu confirmare de primire; *contravaloarea cheltuielilor ocazionate de transmiterea actului și a apostilei către solicitant sunt suportate de către acesta”, explică reprezentanții Instituției Prefectului Arad
Citiți principiile noastre de moderare aici!