„Urmare avizării primite de la CFR SA – SC Informatică Feroviară SA sunt disfuncţionalităţi temporare în funcţionarea serviciului Trenul Meu din aplicaţia Mersul Trenurilor. Departamentul de specialitate al SC Informatică Feroviară SA lucrează la remedierea problemelor tehnice apărute la serverele care gestionează afişarea informaţiilor în timp real despre circulația trenurilor. Această disfuncţionalitate temporară nu afectează informarea călătorilor prin intermediul panourilor de afişaj din staţiile CFR”, a transmis CFR Călători, pe 7 martie.
Cu toate că au anunțat abia pe 7 martie, cei de la Club Feroviar au observat că serviciul celor de la Informatica Feroviară este indisponibil încă de duminică, 5 martie.
Serviciul „Trenul Meu” din aplicația „Mersul Trenurilor” arăta întârzierea în timp real a trenurilor operate de CFR Călători și operatorii privați. Pe perioada avariei, cei de la CFR Călători îi îndeamnă pe oameni să se informeze legat de întârzierea trenurilor prin telefon (021 95 21), la „personalul nostru din stații”, sau prin intermediul panourilor informative din gări. Totuși, de cele mai multe ori, numărul de minute de întârziere înregistrat de trenuri diferă de la sursă la sursă – de regulă tabelele din stații arată mai puține minute de întârziere decât aplicația „Mersul Trenurilor”, aceasta din urmă dovedindu-se a fi cea mai apropiată de realitate.
Acum, însă, serviciul „Trenul Meu” este indisponibil din cauza unei avarii informatice pe care Informatica Feroviară SA pare că o ține „la secret. Club Feroviar le-a solicitat acestora încă de luni să precizeze din ce cauză au apărut aceste probleme și când vor fi ele remediate. Răspunsul a sosit marți după amiază, însă fără a lămuri niciunul dintre aspectele solicitate, promițând doar că vor fi întreprinse „demersurile necesare pentru remedierea tehnică a aplicației, iar serviciile respective să fie restabilite în cel mai scurt timp”. Până atunci, călătorii să se descurce cum pot!
Trimite articolul
Xce trenuri moderne in gará… mai ráu ca in anii ´80 cánd gara era pliná de supraetajate in toate directiile din Arad
-
Si de telefonezi la informatii CFR Arad persoana ce raspunde dupa minute bune e aeriana sau fara rabdare.
-
La noi e ca-n India si Pakistan