Arad - Călătorii de pe trenul care circulă pe ruta Arad-Nădlac au numai cuvinte de laudă la adresa societăţii care administrează acum calea ferată.
Investiţiile serioase făcute în linia ferată, vagoanele care au câteva clase peste cele ale CFR-ului şi timpul mult mai scurt al călătoriei au făcut ca o rută devenită falimentară să aducă şi profit. Chiar reprezentanţi ai Căilor Ferate Române admit că firma braşoveană a făcut o treabă foarte bună, şi asta deoarece chiar a existat interes.
„Noi lucram pe acel tronson cu un singur om. Acum sunt aproximativ 20 de persoane care se îngrijesc de linie şi lucrează pe această rută”, spune un CFR-ist. Drept urmare a acestui lucru, este şi normală scăderea timpului unei călătorii de 50 de kilometri de la Arad la Nădlac de la două ore şi jumătate, cât era în trecut, la o oră şi 20 de minute.
Investiţii şi pe viitor
„Deşi vagoanele pe care le avem momentan oferă toate condiţiile necesare pentru călători, fiind încălzite, curate şi întreţinute, pe viitor vrem să aducem unele mai noi, mai moderne. Ne vom axa pe transportul călătorilor, în special, dar şi pe transportul de marfă, cu toate că, în această perioadă, marfarele lipsesc de pe liniile ferate pe acest tronson”, spune Dan Laiu, şeful de secţie.
Deşi preţul călătoriei cu trenul a crescut, vagoanele sunt mereu pline. „Biletele şi abonamentele s-au triplat faţă de anii trecuţi, dar, cu toate acestea, numărul călătorilor este tot mai mare. Şi asta pentru că oferim condiţii bune de călătorie, că nu admitem mersul cu naşul, că în vagoane este curat şi că ne dăm interesul ca oamenii să aibă parte de o călătorie liniştită”, spune Laiu.
A.G.
Citiți principiile noastre de moderare aici!