Din data de 3 august şi până în data de 14 august, accesul clienţilor în incinta sediului Companiei de Apă, al Uzinei de Apă şi Staţiei de Epurare este restricţionat total. Anunţul a fost făcut de reprezentanţii companiei, care spun că aceste măsuri au fost luate pentru a preveni răspândirea coronavirusului. Accesul arădenilor este permis doar la casierii, pentru achitarea facturilor, dar şi în acest caz se permite prezenţa unei singure persoane/ghişeu pentru un timp de maxim 15 minute.
„Birourile şi serviciile care desfăşoarăactivităţi de relaţii cu publicul se vor ocupa în continuare cu promptitudine de solicitările clienţilor, însă acestea vor fi trimise electronic, prin e-mail la adresa: clienti@caarad.ro, clienti.avize@caarad.ro (documentaţiibranşamente apă/racorduri canal), sau, pentru problemele legate de contractele de furnizare la adresa: contracte@caarad.ro. Telefonic, există posibilitatea de contact la numărul: 0257/270843 – interior 5 sau 6 – Biroul Administrare Clienţi, respectiv 0257/270843 – interior 7 – Biroul Contracte. De asemenea, în intervalul menţionat mai sus, angajații operatorului Compania de Apă Arad SA vor citi cu precădere contoarele amplasate pe domeniul public. Utilizatorii ale căror contoare se află pe domeniu privat sunt rugaţi că, în măsura posibilităţilor, să comunice indexul apometrului în intervalul menţionat pe factură. În situaţia în care nu va fi comunicat indexul, se va proceda la facturarea consumului pe bază de estimare, conform prevederilor Regulamentului consolidat al serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare. Clienţii sunt încurajaţi să apeleze la plata facturilor de apă/canalizare şi prin alte mijloace decât prezenţa la casierii”, spun cei de la Compania de Apă Arad.
Plata facturii se poate face:
– La toate magazinele partenere PAY POINT, PAY ZONE şi Un Doi Centru de plăţi;
– Numerar şi card: BCR şi Banca Cooperatistă Mureşul;
– ATM – BCR;
– La aparatele bancare multifuncţionale BCR şi Banca Transilvania;
– Internet Banking: BCR, Banca Transilvania şi Raiffeisen Bank;
– Direct debit: pentru clienţii care au cont bancar deschis la CEC Bank;
– Ordin de plată: în conturile deschise la BCR, Banca Transilvania, CEC Bank, Raiffeisen Bank, Banca Cooperatistă Mureşul, Trezorerie.
Clienţii care doresc pot opta pentru primirea facturii prin e-mail. În acest sens, trebuie să trimită un e-mail pe adresa: info.factura@caarad.ro, care săconţină: numele şi prenumele, codul de client şi adresa de e-mail (odată cu trimiterea acestui e-mail, abonaţii îşi exprimă acordul ca adresa lor de e-mail să poată fi folosită de Compania de Apă pentru transmiterea în format electronic a facturilor).
De asemenea, angajaţii Companiei sunt la dispoziţieşi la numerele de telefon de la Dispecerate: 0257/234883 – Dispecerat Apă – Municipiul Arad; 0372/782686 – Dispecerat Apă – Judeţul Arad; 0257/281373 – Dispecerat Canal – Municipiu şi Judeţ.
Trimite articolul
XAu restrictionart accesul pentru ca sunt potopiti de reclamatii legate de incorectitudinea lor . Citesc -daca ciesc- la doua luni apometrele si apoi la asa numita regularizare baga mana pana la cot in buzunarele oamenilor ! O liota de capuse la RAAC !
Sa fie trecuti in somaj tehnic toti cei 200 de angajati de la relatii cu publicul. Mai ales ca a inceput precampania si trebuie stranse semnaturi.
Cand va implementa aceasta Companie de Apă sistemul de palta on line , de acasa , cu cardul ?