Nu vor să mai vadă cozi la buletine. Ca atare, şi-au propus să cumpere un sistem similar cu cel din Primăria Arad, de la camera 5. Este vorba de mai marii Municipalităţii, care au scos la licitaţie publică un sistem de eliminare rând aşteptare pentru Serviciul de Evidenţă a persoanelor din cadrul Primăriei Municipiului.
Primăria aşteaptă, ca atare, de acum înainte, ofertele de furnizare a produselor propuse şi susţine că sistemul de eliminare rând aşteptare este necesar pentru a veni în sprijinul cetăţenilor şi pentru a evita aglomeraţia la ghişeele ce desfăşoară activitate cu publicul aparţinând Serviciului de Evidenţă a Persoanelor din cadrul Primăriei Arad.
Instituţia este dispusă să dea pentru acest sistem care va elibera tichete 16.129 lei. Contractul cu firma care va furniza produsele licitate va fi de 30 de luni. Licitaţia pentru acest serviciu va fi una deschisă, Primăria urmând să aleagă oferta cu preţul cel mai scăzut. Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este de 21 august.
Electronic, la coadă
În anunţul de licitaţie se precizează clar faptul că „din cauza unui flux mare de cetăţeni la ghişeele Serviciului de evidenţă a Persoanei, pentru o fluidizare mai bună a traficului cetăţenilor la ghişeu şi pentru rezolvarea cu celeritate a preluării actelor şi eliberarea cărţilor de identitate, achiziţionăm următorul sistem electronic pentru programarea la ghişeu”.
Cum va funcţiona
Funcţionarea sistemului, conform caietului de sarcini, va fi următoarea: la intrare, utilizatorul primeşte un tichet cu număr de ordine, eliberat de un dispozitiv de emis tichete. Apelarea persoanelor aflate în aşteptare se va face vizual şi auditiv cu ajutorul unor sisteme electronice optice si acustice. Dispozitivul de emis tichete de ordine va fi instalat la intrare şi va fi uşor accesibil. Va avea un panou cu taste, în dreptul fiecărei taste fiind o etichetă inscripţionată cu locația pentru care este emis tichetul (ghişee).
Prin simpla apăsare a tastei corespunzătoare locaţiei dorite, este emis un tichet care conţine următoarele informaţii: instituţia, bon de ordine nr…, ziua, luna, anul, ora. Cu acest tichet se va aşteapta în locul destinat acestui scop, până se va face apelarea vizuală şi auditivă.
În spaţii de aşteptare
Sistemul de afişare cu panouri electronice pentru zona de aşteptare va fi instalat în spaţiile destinate aşteptării şi va informa posesorii de tichete când sunt apelaţi pentru a se deplasa la locaţia pentru care au solicitat anterior emiterea de tichet.
Calitate la Evidenta Persoanelor
Citiți principiile noastre de moderare aici!