„Mi se pare incredibilă atitudinea ministrului Şova care are tupeul să afirme că intenţiile sale sunt bune, doar că nu pot fi puse în aplicare din cauza «grelei moşteniri». De la sfârşitul anului 2012 până acum nu a existat nicio soluţie concretă pentru continuare lucrărilor, şantierul de pe Arad-Nădlac fiind grevat de datorii imense către furnizori şi pierzându-se foarte multe locuri de muncă. Faptul că ministrul afirmă că nu există fonduri este o minciună. Banii pentru autostradă sunt asiguraţi din fonduri europene prin Programul Operaţional Sectorial – Transporturi. Din păcate în cadrul acestui program doar 6,5% din fonduri au fost absorbite de România!”, a declarat Ungureanu.
O altă problemă ridicată de senator vizează divizarea Companiei Naţionale de Drumuri şi Autostrăzi. „S-a încercat încă din iarnă ca CNADNR să fie împărţit între două ministere, dar ulterior USL a venit şi a spus că de fapt nu aveau avizul Comisiei Europene pentru această modificare, iar că acum există un plan de reorganizare. Practic, până când CNADNR nu se reorganizeză nu se semnezeaă nici contracte importante pe sectorul drumuri, asigurându-se doar întreţinerea celor existente, fără a se continua investiţiile. În acest caz nu este vorba doar de incompetenţa celor de la USL ci de indeferenţă!”, a mai explicat Mihai Răzvan Ungureanu.
CITESTE SI:
Ministru patat de autostrada Nadlac-Arad
Paza pe viitoarea autostrada Nadlac-Arad
Citiți principiile noastre de moderare aici!