„Centura de Est este de o importanță strategică pentru județul nostru, dar și pentru întreaga zonă de vest a României. Închiderea inelului de centură al municipiului înseamnă scoaterea traficului de tranzit din municipiu și o legătură mai bună cu autostrada Nădlac-Arad-Timișoara pentru locuitorii Văii Mureșului. În prezent, cererea de finanțare este în evaluare la Ministerul Transporturilor, în etapa de răspuns la unele clarificări”, a afirmat Răzvan Cadar, vicepreședinte al Consiliului Județean Arad.
Centura de Est va avea o lungime de 11 kilometri, în proiect mai fiind prevăzut un pod peste Mureș (1106 m), un pasaj peste calea ferată (138 m) și 7 intersecții la nivel. Tronsonul va fi iluminat și va avea pistă de biciclete.
Trimite articolul
XVoi sunteti tampiti la cap?? nu sunte-ti in stare sa terminati centura actuala cu podul peste linia de tren din micalaca si deja va apucati de alt santier pe care sunt sigur ca nici pe acela nu o sa il duceti pana la capat, gunoaie ordinare ne dati infrastructura cu portia, degeaba strangeti averi din mita si comisioane pe lucrari va trece si voua viata ca si noua stand in aceasi cloaca. Nu vedeti ca dusmanu este azi maine la granita si voi in loc sa contribuiti sa ridicati aceasta tara voi va multumiti cu satisfactia unor lucruri materiale marunte. Cu ce folos daca ai sapte case din bani publici sifonati prin firme de constructi daca romania nu are drumuri rapide care sa faciliteze venirea de urgenta a armatei Nato din europa in romania in caz de ceva, 30 de ore a facut convoiul militar de la Nadlac la Constanta, daca am fi avut autostrada directa facea doar 8 ore. Nu vedeti ca sunt alte lucruri mai importante decat partea materiala, Treziti-va pana nu o fi prea tarziu.
Daca o fac cu o singura banda pe sens atunci nu stiu ce sa mai zic .Oras de frontiera, cu vama Nadlac aproape ,cea mai tranzitata vama din Romania. Timisoara la 50 km oras cu peste 300 k loc.Aradul iar cu aproape 200 k plus traficul de tranzit.
Cum gandesc oamenii astia Dumnezeu mai stie.
Cu centura de Nord iar ,CNAIR nu vrea sa faca pasajul din Micalaca trebuia gasita alta solutie de atatia ani..Se putea lungi drumul la Nord de magistrala pana dupa Combinatul chimic si dupa Vladimirescu si faceai inca o trecere la nivel cu bariere sa scoti tot traficul de tranzit dupa Vladimirescu.Dar nu le pasa …..sau nu vor sau nu sant capabili sa gaseasca solutii .Nu mai stiu ce sa zic…..intre timp noi suferim….nici nu mai stii cum sa iesi din Arad inspre Oradea cand e trafic.
Au facut rotunda aia in Gradiste DN 79 CU DN7 acolo logic trebuia pod peste DN 79.Dar las ca in 2150 fac A11.
Mai un pic si proiectul trebuie refacut, alti bani alti baieti cu buzunare largi. Cand construiesti pe camp si ai loc poate te gandesti ca ar fi fain 2 benzi pe sens despartite de boltari de beton ca cica suntem in Europa si tre sa respectam niste standarde dar banuiesc ca placa asta o puneti cand trebuie sa justificati mariri de taxe si impozite, atunci mere refrenul “directiva europeana”. Taiati iarba la caini in continuare ca la asta va pricepeti cel mai bine.